Gå til innhold

Hva Synnes folk om Retribution paladiner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er raidleader og GM i ett guild. Er egentlig litt nysgjerrig på hva retri palas kan adde til ett raid(Aldri sjekket de så veldig nøye).

 

Det jeg vet so far er:

 

De kan refreshe alle judges på en boss(etter å ha sjekket så finner jeg kun 3 judges som egentlig er benefitial for ett raid og det er JoW og JoL, imp JoTC :) )

 

Ekstra blessing(Hvis man har 3 healing palas, 1 prot pala og en retri pala så blir dette 5 blessings. Etter 4 blessings, er det egentlig noe poeng med de andre? I min oppfatning så er det 3 blessings som er ett must, 4 er veldig bra å ha, men etter dette har jeg lagt fint lite merke til blessings som er av must have formen)

 

i tillegg til dette, en medium dmg classe.

 

Er det noe mer jeg går glipp av?

 

Ps. Diskusjonen om dps/dpm til en retri pala vs raid buffed rogues/warlocks/sp/(mages)/warriors hadde det vært fint å unngått :) I mine øyne går retri paladin under samme kategori som elemental shammies & oomkin. De er hovedsaklig der for å buffe opp andre klasser og hvis du putter dem i samme party som de andre så buffes de og opp. Det som gjør dem viable eller ikke er om det de adder til ett raid/party i ett raid rettferdigjør å ta bort en pure dps class.

Lenke til kommentar
Tror nok han mente MH/BT attunements, (Lady Vasjh/Kael'Thas vials for MH + man må drepe et par-tre bossers i tk/ssc for bt chain)

 

Jeg har allerede gjort BT attunement. Du glemte forresten at du må drepe Rage Winterchill.

 

Man må ikke nødvendigvis drepe Karathress, man kan gå inn i SSC etter han er død og snakke med han Sage fyren. Derimot må man drepe Al'ar.

Lenke til kommentar
Altså... paladin er en HYBRID klasse, de skal ikke på noen måte toppe DPS meterene... Hvis de gjør det, må blizzard ta seg en bolle og buffe de andre klassene, for det er bare latterlig.

 

Stemmer 110% på jack of all trades, master of none...

 

 

 

- 2cents

 

Warriors, Shamans og Prester også Hybrider, men synes virkelig ikke de gjør en dårlig jobb på damage-meteret de heller.

 

Ta deg en pepperkake a, mann... Du skjønner godt hva jeg mener...

 

Prester har bare 1 brukbar specc nå, og det er shadow... shamans har alltid vært hybrider, aldri påstått noe annet. Warriors er tanks, generelt... eller så kan det jo være at de er dps warriors / pvp'ere...

 

 

Men ja... du skjønte godt hva jeg mente, hvis ikke burde du hoppe i havet på denne årstiden...

Haha! disc priest er gull verdt i arena, holy priest er fortsatt den beste healeren med god kamp fra holy paladin

Lenke til kommentar
Nå er dette riktignok kara, men er film fra guildledern i ex-guilden:

 

http://www.mementoguild.com/daniil/Shadeofaran.avi

 

Skal se om jeg finner WWS fra Morogrim hvor han lå som nr.3

 

grei dmg det der ja ;)

 

med de vingene var damagen bare insane! :p 5 k autoattack crit :p

 

 

Jaja, hadde Daniil tatt noen andre i å prøve det der på en non-undead boss hadde vi vel blødd fra øra alle mann etter ventrilo utbrudd da :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Må bare ta opp denne tråden igjen jeg.

 

Er så utrolig vittig å sitte å høre på folk si rett ut at meninga med wow er dps. Ta dere sammen folkens..... Er da andre ting å gjøre en å DPSe, er det ikke?

 

Å det at en retri pala ikke kan gjøre dps, er bare noe pisspreik. Enkelt å greit. Er selv retri pala for øyebliket, å sliter ikke så utrolig som folk får det til å høres ut som her. Vis meg videoer der du kan bevise at en retri pala ikke gjør dmg. Lykke til!

 

Uansett, å begynne å sammeligne Rogue (som er ment som dps klasse) men en paladin (som er ment som healing klasse) på dps fronten, er som å sammenligne er trøbil med en formel 1 bil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...