Gå til innhold

Hva Synnes folk om Retribution paladiner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva synnes folk om Retribution paladiner? Hører mange sier dem er dårlige og kan ikke dpse. Når jeg hører det begynner jeg nesten og le litt. Retribution er bedre enn det mange tror.

 

Si Din mening!

 

Ret er helt greit, bare synd at alle andre DPS classer er bedre enn de til DPS. Hold deg til Holy/Prot, det paladins funker best som.

Lenke til kommentar

Jeg var en av de som ledde lenge og høyt av retrebution paladins før patch 2.3. Jeg ler fortsatt lenge og høyt av dem in arena og generell pvp, men i PvE har de derimot fått en stor forbedring. I det minste har DPSen deres fått en fin liten boost av mr blizz. De har fortsatt aggroproblemer i forhold til dmg output, der de kan ha større problemer enn nødvendig med å holde aggroen nede. De er ikke lengre ubrukelige i raids, spesielt 25-man.

Lenke til kommentar
Jeg var en av de som ledde lenge og høyt av retrebution paladins før patch 2.3. Jeg ler fortsatt lenge og høyt av dem in arena og generell pvp, men i PvE har de derimot fått en stor forbedring. I det minste har DPSen deres fått en fin liten boost av mr blizz. De har fortsatt aggroproblemer i forhold til dmg output, der de kan ha større problemer enn nødvendig med å holde aggroen nede. De er ikke lengre ubrukelige i raids, spesielt 25-man.

 

Fins fortsatt bedre ting å bruke en sår raidspot på. Ingen vits å gimpe seg selv.

Lenke til kommentar
Vi har en dps pala i guilden og han ligger rundt 900-1000dps på raids. Dette er i SSC/TK. Så vil ikke si at andre dps klasser gjør det bedre;)

 

Plussa vel på ett par hundre som vanlig derja, screen or it didn't happen.

 

Edit: jeg fant noen retardiner i guilden din:

best geara

Bra, men ikke like bra som den over.

alt'

 

900 - 1000 dps tror jeg fortsatt er en smule overdrevet, har du combatlog eller ss av det?

Endret av storken
Lenke til kommentar
Vi har en dps pala i guilden og han ligger rundt 900-1000dps på raids. Dette er i SSC/TK. Så vil ikke si at andre dps klasser gjør det bedre;)

 

Plussa vel på ett par hundre som vanlig derja, screen or it didn't happen.

 

 

greit , plussa på litt, men han ligger stabilt på 800-850. Skal se om jeg får no Screen av det dem nermeste dagene :thumbup:

Lenke til kommentar

Rettribution er utrolig dårlig opp til 47, har ikke spilt lenger med min pala, men tipper det er like mongo fram til 70. Er like gøy som å levle en shaman før dual wield og storm strike.

 

I arena er det kanskje den dårligste speccen som finnes(på linje med survival hunter?), warrior, rogue, til og med enhancement shaman gjør en bedre jobb der.

 

Skal ikke uttale meg om raids da jeg ikke har peiling.

Lenke til kommentar
Rettribution er utrolig dårlig opp til 47, har ikke spilt lenger med min pala, men tipper det er like mongo fram til 70. Er like gøy som å levle en shaman før dual wield og storm strike.

 

I arena er det kanskje den dårligste speccen som finnes(på linje med survival hunter?), warrior, rogue, til og med enhancement shaman gjør en bedre jobb der.

 

Skal ikke uttale meg om raids da jeg ikke har peiling.

 

Når gjorde warrs og rogues en dårlig jobb i arena:)?

Lenke til kommentar
Rettribution er utrolig dårlig opp til 47, har ikke spilt lenger med min pala, men tipper det er like mongo fram til 70. Er like gøy som å levle en shaman før dual wield og storm strike.

 

I arena er det kanskje den dårligste speccen som finnes(på linje med survival hunter?), warrior, rogue, til og med enhancement shaman gjør en bedre jobb der.

 

Skal ikke uttale meg om raids da jeg ikke har peiling.

Du føkker ikke med survival, de kan jo få opp til 50% critt og 40% dodge i pve gear, og ekstremt mye AP, mye liv..

 

 

Hvis du speccer 0/20/41 så har du ett saftig specc.

 

Så ikke kom her å si at survival suger

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...