Gå til innhold

Hva Synnes folk om Retribution paladiner


Anbefalte innlegg

 

Hallo folkens? Det finnes ikke én gitt mal for alle raids. Tror dere virkelig det finnes et über-oppsett som er bedre enn alle andre? Hvis FIGHTEN dere skal til krever mye dps, ja, så er det vel kanskje fornuftig å specce en paladin retri. Hvis det kreves mye healing for fighten, vil jo holy være mye bedre.

 

 

I gruppa vår så rullerer paladinene; vi bruker alle tre speccs, de får guld fra ledelsen for å specce til et gitt raid. Værre er det egentlig ikke.

 

Ingen kjede er sterkere enn det svakeste ledd..

 

Lettere å da bytte ut en healer spot med en ordentlig dps class, som kan gjøre jobben sin 100%, og som ikke er basert på procs og crits hele veien.

 

Og hvem sier at man har 20 folk på standby klare til å trå til? Noen ganger har mann ikke mere enn de 25 i raidet tilgjengelig. Hvorfor se så sort-hvitt på alt? Det finnes flere varianter av et svar enn bare 'ja' og 'nei'.

 

Nå i juletida har vi faktisk blitt sittende med 22Dessuten, noen fights krever ranged dps, andre krever melee.

-23 folk i raidene. Sier seg selv at du da ikke bare kan bytte ut med pur dps-class. Dessuten, noen fights krever ranged dps, andre krever melee.

 

Du må lære deg å se litt flere nyanser av ting, ikke ta alt for gitt, og tenke på at noen kanskje vil gjøre ting anderledes enn du selv..

 

 

 

Skjønner ikke helt hva du sier her. De fleste guilds har alltids noen til å ta over om det er en fight som krever ett skifte i setup, og om ikke, rekrutter nye folk.

 

Dessuten, noen fights krever ranged dps, andre krever melee.

 

Ja, og ingen fights krever en hybrid som ikke gjør jobben like bra som en pur dps-class.

 

 

Eod.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Eod.

 

Slike utrykk er for folk som ikke kan argumentere fors eg og heller forsøker å "vinne" med et lett slagord for å stikke av fra debatten.

 

Har du i det hele tatt noe fornuftig å si? Uansett, jeg prøver ikke å "stikke fra debatten" som du mener, det er rett å slett ikke noe mer å si om den saken.

Lenke til kommentar
##Prester er også en defensivt orientert klasse, hvordan kan de være på topp offensivt?

Dette gir ikke mening.##

 

Det er jo ikke fordi de nødvendighvis kommer til å havne på topp DPS, men fordi de gir gruppa si mana under kamp og også litt healing.

Hvis Shadowpriests ikke hadde gitt dette til et raid så hadde det vært sjelden at noen av dem hadde fått vært med som dps.

 

Det er jo nettopp derfor innlegget til lycantrophe ikke har noen verdi, fordi han konsekvent hevder at en defensiv klasse ikke skal få lov til å gjøre offensive ting.

 

Og siden jeg må gå utifra at han er konsekvent for å i det hele tatt være kredibel, så antar jeg at han skyr shadowprester som pesten.

Lenke til kommentar
##Prester er også en defensivt orientert klasse, hvordan kan de være på topp offensivt?

Dette gir ikke mening.##

 

Det er jo ikke fordi de nødvendighvis kommer til å havne på topp DPS, men fordi de gir gruppa si mana under kamp og også litt healing.

Hvis Shadowpriests ikke hadde gitt dette til et raid så hadde det vært sjelden at noen av dem hadde fått vært med som dps.

 

Det er jo nettopp derfor innlegget til lycantrophe ikke har noen verdi, fordi han konsekvent hevder at en defensiv klasse ikke skal få lov til å gjøre offensive ting.

 

Og siden jeg må gå utifra at han er konsekvent for å i det hele tatt være kredibel, så antar jeg at han skyr shadowprester som pesten.

 

Lycan har helt rett i det han sier. Shadowpriests bringer veldig mye til raidet, det gjør IKKE retri palas. I tillegg gjør Shadow Priests en solid og stabil dps. Det gjør IKKE retri palas. (Burst, proc avhengig, alt har blitt sagt før og det stemmer.)

Lenke til kommentar
Hallo folkens? Det finnes ikke én gitt mal for alle raids. Tror dere virkelig det finnes et über-oppsett som er bedre enn alle andre? Hvis FIGHTEN dere skal til krever mye dps, ja, så er det vel kanskje fornuftig å specce en paladin retri. Hvis det kreves mye healing for fighten, vil jo holy være mye bedre.

 

 

I gruppa vår så rullerer paladinene; vi bruker alle tre speccs, de får guld fra ledelsen for å specce til et gitt raid. Værre er det egentlig ikke.

 

Ingen kjede er sterkere enn det svakeste ledd..

dette virker ekstremt tungvint. at folk skal drive å respecce for at det er fordelaktig med en spesiell type dps (meele, ranged) Må dere på død og liv ha med alle tre palladinene? for om dere har så få folk at dere må gjøre det burde dere som Xint sier rekrutere litt fler. Selvfølgelig i ferier er det mangel på det meste, da må man trikse og fikse litt, men virker som dette er noe dere gjør utenom ferier også.

Endret av Christeven
Lenke til kommentar
dette virker ekstremt tungvint. at folk skal drive å respecce for at det er fordelaktig med en spesiell type dps (meele, ranged) Må dere på død og liv ha med alle tre palladinene? for om dere har så få folk at dere må gjøre det burde dere som Xint sier rekrutere litt fler. Selvfølgelig i ferier er det mangel på det meste, da må man trikse og fikse litt, men virker som dette er noe dere gjør utenom ferier også.

 

Vet du hva, jeg er ferdig med dette. Hele denne topicen er tullete. Det finnes ingen gitt situasjon hvor DET ENE raidoppsettet er best. Og hvordan vi velger å bemanna våre raid skal du drite langt i. Hvis dere er så korka at dere ikke forstår hva de forskjellige klassene KAN og IKKE KAN tilføre, så har ikke jeg noe mer å diskutere med dere om.

 

Og nei, vi tvinger ikke noen til å være EN rolle, men de kan få rullere litt hvis de ønsker. På denne måten blir ingen lei av å gjøre samme oppgave om igjen og om igjen. I tillegg ser vi hvordan alternative oppsett fungerer, hvordan vi kan maksimere dps, osv..

 

Mere enspora mennesker skal man lete lenge etter...

Lenke til kommentar
Vet du hva, jeg er ferdig med dette. Hele denne topicen er tullete. Det finnes ingen gitt situasjon hvor DET ENE raidoppsettet er best. Og hvordan vi velger å bemanna våre raid skal du drite langt i. Hvis dere er så korka at dere ikke forstår hva de forskjellige klassene KAN og IKKE KAN tilføre, så har ikke jeg noe mer å diskutere med dere om.

 

Og nei, vi tvinger ikke noen til å være EN rolle, men de kan få rullere litt hvis de ønsker. På denne måten blir ingen lei av å gjøre samme oppgave om igjen og om igjen. I tillegg ser vi hvordan alternative oppsett fungerer, hvordan vi kan maksimere dps, osv..

 

Mere enspora mennesker skal man lete lenge etter...

man merker fort når noen er trengt opp i et hjørne og bare kommer med dritt, når du kommer med en "løsning" må du kunne svare på deg på en skikkelig måte. Uten å virke som en arrogant småunge.

 

Likte spesielt at du sier

Det finnes ingen gitt situasjon hvor DET ENE raidoppsettet er best.
når du et par poster ovenfor sier akkurat det. Hvorfor ellers skulle de måtte respecce. Nei om du ikke kan debattere for synet ditt på en dannet måte kan du bare slutte å poste...
Lenke til kommentar
dette virker ekstremt tungvint. at folk skal drive å respecce for at det er fordelaktig med en spesiell type dps (meele, ranged) Må dere på død og liv ha med alle tre palladinene? for om dere har så få folk at dere må gjøre det burde dere som Xint sier rekrutere litt fler. Selvfølgelig i ferier er det mangel på det meste, da må man trikse og fikse litt, men virker som dette er noe dere gjør utenom ferier også.

 

Vet du hva, jeg er ferdig med dette. Hele denne topicen er tullete. Det finnes ingen gitt situasjon hvor DET ENE raidoppsettet er best. Og hvordan vi velger å bemanna våre raid skal du drite langt i. Hvis dere er så korka at dere ikke forstår hva de forskjellige klassene KAN og IKKE KAN tilføre, så har ikke jeg noe mer å diskutere med dere om.

 

Og nei, vi tvinger ikke noen til å være EN rolle, men de kan få rullere litt hvis de ønsker. På denne måten blir ingen lei av å gjøre samme oppgave om igjen og om igjen. I tillegg ser vi hvordan alternative oppsett fungerer, hvordan vi kan maksimere dps, osv..

 

Mere enspora mennesker skal man lete lenge etter...

 

Tror vi dret langt i det før du i det hele tatt posta, var jo du som absolutt måtte dele ditt syn med oss ;) Jeg sier ikke at retri palas ikke har noe å tilføre raidet, for det har de. Dessverre er det mindre enn en pur dps class eller en annen hybrid bringer til raidet. Å holde 3+ judgements på en boss er vel og bra, men de fleste holy paladins klarer å refreshe de selv. En holy pala kan også plukke opp 8 points i ret, og dermed få Improved Judgement of the Crusader.

 

Ingen her har påstått at det er en oppskrift på ett bestemt setup, og KUN det setupet funker, det er bare du som vrir litt på ordene våre.

 

En ting har du faktisk rett i; Hele denne topiccen er tullete.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...