Gå til innhold

Hva Synnes folk om Retribution paladiner


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Her har du en

 

 

Men står fortsatt fast på mitt at meninga med wow ikke er dps. Den går det ikke ann å si noe imot på...

 

Helt LATTERLIG at du kommer med en PvP video. Dessuten, LATTERLIG at den paladinen har Berserker buffen, samt Avenging Wrath oppe på hver eneste innslag. (tilnærmet). Dette kaller man på wow språket BURST, ikke DPS. Helt fullstendig latterlig at en person som mest sannsynlig er level 70 ikke vet dette.

 

Meninga med WoW er ikke ''dps''. Det er sant. Meninga er nemlig å ha det gøy.

 

De som da ønsker å ha det gøy på den måten at de vil drepe bosser med høyest mulig tempo, vil dermed ikke ta med seg en retribution paladin, på grunn av at de ikke har nok DPS til at det skal være effektivt.

 

Dette er fakta.

Lenke til kommentar
Så hvorfor argumentere for dpsen deres da? Paladins er bygget for defensivitet, og bør la alt offensivt gjøres av ting designet for det.

 

Alle klasser skal ha en mulighet til å bygge til pvp. Retri er det som er ment til pvp.

 

Å hva mere en å si at jeg ikke sliter har jeg sagt om dpsen vår? har jeg sagt at vi eier alle mann å topper de dmgmeters som går ann å toppe?

Lenke til kommentar

Holy er i like stor, om ikke i enda større grad), men for pvp, så det argumentet holder ikke.

 

Og dette er en dpsdiskusjon, og det nytter ikke å dra fram hvor gøy det er, og hva som er galt og ikke å gjøre.

 

Red.: Jeg er protection. Rogues, lykke til med å få meg ned.

 

Ergo, i følge din argumentasjon, er protection en pvp-spec.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Minner igjen om forskjellen på burst og dps som det kommer klart fram at du overhodet ikke skjønner.

 

Alle buffs er en burst. BOM er en dmg burst. De fleste trinkets er burst. Avenging Wrath er burst. Men stort sett allt dette er en del av charen. Så når man bruker disse effektene, så gjør man ikke rikktig dps? wtf???

Lenke til kommentar
Så når man bruker disse effektene, så gjør man ikke rikktig dps? wtf???

 

Det spiller ingen rolle hva slags videoer du poster etc... Som sagt ført.. Det største problemet med retribution paladiner er hvordan de fleste ser på dem, ikke hvordan de presterer.

 

Eller, enda mer på spissen, for å sitere en annen:

 

bryr meg egentlig ikke no om specce på en pala. pala er pala uansett og det suger

 

Det er en tapt kamp. :thumbup:

Lenke til kommentar
Minner igjen om forskjellen på burst og dps som det kommer klart fram at du overhodet ikke skjønner.

 

Alle buffs er en burst. BOM er en dmg burst. De fleste trinkets er burst. Avenging Wrath er burst. Men stort sett allt dette er en del av charen. Så når man bruker disse effektene, så gjør man ikke rikktig dps? wtf???

 

Virker som min hypotese over stemte ganske godt.

Lenke til kommentar

Som BE paladin kan du potensielt gjøre fin raiddps med Seal of Blood. Da slipper du lotto-følelsen fra Seal of Command iallfall.

 

Skal heller ikke le av 3% ekstra crit til hele raidet mot singletarget, samt 2% mer damage done for alle i gruppa di. Dessverre er det for lite til å gjøre retribution paladin en vinner i pve (min mening).

 

Nevner at jeg spiller mage. Har dog en paladin på 6X jeg levler opp litt nå og da. Veldig behagelig å levle den so far. Praktisk talt null nedetid solo liker jeg veldig godt.

Lenke til kommentar
Minner igjen om forskjellen på burst og dps som det kommer klart fram at du overhodet ikke skjønner.

 

Alle buffs er en burst. BOM er en dmg burst. De fleste trinkets er burst. Avenging Wrath er burst. Men stort sett allt dette er en del av charen. Så når man bruker disse effektene, så gjør man ikke rikktig dps? wtf???

 

Du er dum du.

På tide å dra inn i engelske basiskunnskaper her tror jeg.

Burst er en ting, en buff er en annen.

 

BoM er ingen "burst" (vet du hva ordet betyr?).

Det er en buff som gir en flat skadeøkning på all meleeskade.

 

Slutt forresten å bruke overdrevent med utropstegn, det får deg bare til å fremstå som en med et mindre antall hjerneceller enn majoriteten.

Lenke til kommentar
Altså... paladin er en HYBRID klasse, de skal ikke på noen måte toppe DPS meterene... Hvis de gjør det, må blizzard ta seg en bolle og buffe de andre klassene, for det er bare latterlig.

 

Stemmer 110% på jack of all trades, master of none...

 

 

 

- 2cents

 

Warriors, Shamans og Prester også Hybrider, men synes virkelig ikke de gjør en dårlig jobb på damage-meteret de heller.

 

Ta deg en pepperkake a, mann... Du skjønner godt hva jeg mener...

 

Prester har bare 1 brukbar specc nå, og det er shadow... shamans har alltid vært hybrider, aldri påstått noe annet. Warriors er tanks, generelt... eller så kan det jo være at de er dps warriors / pvp'ere...

 

 

Men ja... du skjønte godt hva jeg mente, hvis ikke burde du hoppe i havet på denne årstiden...

 

Her avslører du jo i stor grad egen ignoranse.

Er du virkelig så blind at du ikke ser at du motstrider deg selv til enhver anledning?

 

Det er ikke til å stikke under en stol at du er idiot, det er hvertfall sikkert.

Du hudfletter vedkommende for å kreve at paladin som en hybrid vil kunne gjøre god dps, mens du selv glatt hopper bukk over at andre hybrider allerede kan det.

Endret av Kombat-Kaare
Lenke til kommentar
stemmer bra for min del. Sluttet å raide i mai. Trolig det mest meningsløse du kan bruke livet ditt på.

 

Riktig. Raiding som ret pala er helt meningsløst. Deler meningen din om at en kaster bort livet sitt om en raider som ret pala.

 

Utdyp påstanden din.

Klarer du ikke det har du ikke argumenter å fare med, og således kan alle se bort fra idiotinnlegget ditt.

Lenke til kommentar
stemmer bra for min del. Sluttet å raide i mai. Trolig det mest meningsløse du kan bruke livet ditt på.

 

Riktig. Raiding som ret pala er helt meningsløst. Deler meningen din om at en kaster bort livet sitt om en raider som ret pala.

 

Kommer også til å be deg utdype denne her. Hadde jeg vært retribution paladin, hadde jeg vært glad om jeg kom med som raider i en guild med god progressjon. Ingenting må være så behagelig som å raide med retri paladin nå etter at 2.0 patchen kom.

 

Mulig din erfaring stammer fra før denne tiden, da jeg mildt sagt skal være enig i påstandene, siden paladins hadde judges med latterlig damage, seals som knapt proccet, samt auto-attack. Ingen Crusader Strike, ingen judging (som faktisk resatte attack timern) eller noe annet enn å refreshe Seal of Command hvert 10.sekund.

Lenke til kommentar
Så hvorfor argumentere for dpsen deres da? Paladins er bygget for defensivitet, og bør la alt offensivt gjøres av ting designet for det.

 

Hvorfor?

 

Men står fortsatt fast på mitt at meninga med wow ikke er dps. Den går det ikke ann å si noe imot på...

 

##Men står fortsatt fast på mitt at meninga med wow ikke er dps.##

 

Hva ER det du snakker om?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...