Gå til innhold

Burnout demo inntrykk


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har spillt burnout helt siden det første kom ut og jeg må si at dette er helt klart det beste hittil. Etter min mening så var tre'ern det beste burnout spillet som hadde kommet ut og ett av de beste bilspillene noensinne, men paradise tar kaka. Å kunne kjøre bil i burnout stil i helt åpent by var kult nok det, men å kunne gjøre det med venner så enkelt er jo helt genialt det er helt utrolig at klarte å få det til å funke. Den nye skademodellen har blitt helt perfekt nå ikke så overdreven som den var i Burnout revenge, hvor du kunne fly til andre siden av banen om du kræsjet i 250 Km/t. Utrolig grafikk, lydefektende enda bedre, bra musikk og enda mer av det utrolige burnout kaoset :love:

 

Dette blir ett garantert kjøp for meg på realesedagen uansett hva og jeg er stor imponert :D

 

Jo og så må noen invite meg til å joine noen online kamper her, det er nesten ingen på friendlista mi som har lastet ned demoen enda, har bare spillt med gjeng amøber fra england hittil :cool:

 

PSN: SpyHunterX

Endret av SpyHunterX
Lenke til kommentar

Prøvde det litt med en kompis isted og synes det virket ganske artig, men synes måten spillet taklet kræsj mellom 2 spillere på var rimelig dårlig. Bare man toucher hverandre så kommer det "Takedown!" og virker som det alltid er han som har høyest hastighet som får det. Selv når vi kjørte med maks nitro mot hverandre så skjedde det samme og bilene ble ikke engang smadret slik de blir til vanlig. Bare bulket.

 

Og vi merket mange ganger at dersom vi kjørte mot hverandre så trenger man bare såvidt knipse til bakenden til motstanderen for å få takedown selv om begge bilene var uskadde etter sammenstøtet. For min del synes jeg det er artigere å råne rundt i Crackdown. :p

Lenke til kommentar
Ahhh hadde enda en god demo mp runde i går. Sammen med lillebror, en kompis og toman. Fan hvor gøy!! Fikk endelig til en skikkelig flatspin, 540 grader og en roll i samme slengen. Moro moro.

Åsså så sint du ble når jeg eide deg med takedowns, gikk så langt som å vise fingen og 2 fingre som du skrur på hode :p

Skal ha dette uansett hva, skal ha dette til PS3 når det er gratis online og alt flyter som det skal!

Lenke til kommentar
Åsså så sint du ble når jeg eide deg med takedowns, gikk så langt som å vise fingen og 2 fingre som du skrur på hode :p

Skal ha dette uansett hva, skal ha dette til PS3 når det er gratis online og alt flyter som det skal!

Nå nå nå, jeg fikk fingern jeg og, og glasshuset du sitter i eksploderte nettopp. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...