Gå til innhold

Julekalender 2007 - luke 12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan trekkes vinnere per dagspremie?

 

Vi har et flott konkurransesystem som trekker et antall vinnere som samsvarer med det antallet premier vi har for den aktuelle dagen. Den tekniske biten bak dette tror jeg drift kan få lov til å forklare. Vi som trykker på trekknappen har "dessverre" ingen mulighet til å la vår gamle tante på 80 vinne. (Men det er kanskje like bra også når man tenker etter)

Lenke til kommentar

haha, artig å se alle prøver å gjøre seg mest fortjent til kortet.

 

"Jeg har dårlig maskin"

"jeg har bursdag (noe jeg faktisk har i dag og ja, jeg spiller det kortet lengre oppe i tråden)"

"omvendt psykologi "noen andre kan vinne for alt jeg bryr meg""

 

 

Alle har griselyst på kortet og kommer til å ta imot det uansett hvor dårlig maskin andre forumbrukere har.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
From some labeling on the DVI connector covers as well as some silk-screened logos on the PCB it looks like Foxconn is the manufacturer of this particular card. Some of you may be saying right now: “but doesn’t Nvidia make these cards?” Well, the answer is no; Nvidia makes the GPU core while they subcontract the actual production of the card to large manufacturers such as Foxconn, Flextronics and PC Partner.

http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardw...n-review-5.html

 

Humm, dette begynner å bli intresannt. Her kan det se ut som at enten er "rett" svar ifølge HWs fasit feil (dersom artikkelen er riktig), eller spørsmålet er feil stillt, ettersom brikkeprodusenten produserer en brikke og så svjv finnes det ingen brikke som heter 8800 GTS 512MB. G92-400-A2 er det som står på brikken. G92 er også første betgnelse på Asus sitt kort.

 

Håper jeg tar feil og at det faktisk finnes en logisk forklaring på rett svar.

Lenke til kommentar

er det IP adresse eller navn og epost deltagelse går på?, f.eks om jeg signer opp hele familien med forksjellig navn og epost men fra samme IP, blir jeg sett på som dobbeltdeltager og ikke inkludert i trekningen?

 

jeg kunne jo hatt en bror som hadde like lyst på kortet men måtte registrere seg fra samme IP-adresse. bli "vi" utestengt?

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Hvordan trekkes vinnere per dagspremie?

 

Vi har et flott konkurransesystem som trekker et antall vinnere som samsvarer med det antallet premier vi har for den aktuelle dagen. Den tekniske biten bak dette tror jeg drift kan få lov til å forklare. Vi som trykker på trekknappen har "dessverre" ingen mulighet til å la vår gamle tante på 80 vinne. (Men det er kanskje like bra også når man tenker etter)

 

Tipper det er noe ala dette som ligger bak :p

 

random_number.png

 

kilde: http://xkcd.com/221/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...