Gå til innhold

Julekalender 2007 - luke 12


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det produsenten av selve chipen eller hele kortet det er spørsmål om på spørsmål to?

hvis man tenker på hvem som produserer kortene så sier det seg selv. dog kan dette være et lurespørsmål fordi de nevnte utfører brikkeproduksjon for andre, så tenk nøye før du svarer.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvis et spørsmål kan tolkes på flere vis kan du ta gift på at det kommer til å bli det. Hardware.no må lære seg å formulere spørsmålene slik at de ikke kan feiltolkes. Jeg synes også det er dårlig av hardware.no å ikke komme med noe svar rimelig kjapt. Jeg har sendt PM til trådstarter siden det ser ut som om det er han som har skrevet dagens julekalendertekst og her er svaret hans:

 

Hei!

 

Jeg vet den kan virke litt uklar, men tenk litt over spørsmålet. Det kan jo hende at noen forsøker å skape litt ekstra forvirring.

Endret av mungo
Lenke til kommentar
Siden de nevner mengden minne i spørsmålet så er det nok mest sannsynlig at de mener hvem som lager selve kortene.

Og typisk nok slo ikke det meg før jeg hadde svart på hvem som lager brikken.....

 

 

men om de ikke nevner mengden vet man ikke hvilket kort man snakker om hehe (kunne godt vært formulert bedre ja)

 

Forøvrig noterer jeg meg mange som prøver å legge in aksjer hos dommeren :thumbup:

Endret av simalarion
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...