CypheroN Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Nei, faktisk ikke. Eller. Hvem vet? mulig...vi..kline....
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Jeg lurer litt på hva folket her mener går under ytringsfrihet? Anfall: Vi vet begge hvem han elsker, vi sees i slutten av mai;)
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Du ELSKER han, du! Dere kan likegodt gifte dere!Han vil ikke ha meg.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Skjønner ikke hvorfor alle får noia så snart de ser en mod her. Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor
TanTheMan Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Mods er mennesker de også. Slapp av folkens. De bare prøver å få deg til å tro det. Og du ser jo at det fungerer fint på de mindre intelligente skapningene her. Sånne som Zeph og b-real kan ikke bare være mennesker, de gjør for mye. Original vits, fornærmelse og smisking i ett kort innlegg - win.
L4r5 Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Fluesopp, hva skjer i mai? Jeg har invitert han på grillings i Langesund. Vi skal røyklegge halve nabolaget.
Wiciwato Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Nå er det ikke lenge igjen til side 10k! Det blir som nyttårsaften og juleaften på en og samme dag!
WheelMan Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 (endret) Alastor har skrevet siden 21:02 - venter spent. EDIT: 13 medlemmer: WheelMan, Camrot, TanTheMan, Wiciwato, Natrich, Fluesopp, b-real, Anfall, The Prophet, KVTL, Alastor, Lillium, JohansenTurbo ! Endret 18. april 2009 av WheelMan
Gjest Slettet+5132 Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Jeg lurer litt på hva folket her mener går under ytringsfrihet? Anfall: Vi vet begge hvem han elsker, vi sees i slutten av mai;) Fikk vite det rett etter jeg leste innlegget, så bare; wtf? Men blir sikkert kos Fluesopp, hva skjer i mai? Ingenting, jeg og Lars skal tydligvis grille med han. ^^
Cortinarius rubellus Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 (endret) ["GLEM DET" Nå ble jeg forbanna, pcen kødder med huet mitt igjen!!! Endret 18. april 2009 av Fluesopp
TanTheMan Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Alastor forbereder tydeligvis et langt innlegg, han har skrevet i sju minutter nå. Eventuelt driver han med andre ting samtidig. @Wici: Jeg skal få innlegg nummer 200 000. Alle kan se hvem som har det, men folk har forskjellige innstillinger når det gjelder antall innlegg per side.
Alastor Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Ca 40 innlegg er ryddet fra tråden. Jeg har et par kommentarer. En utestengelse er en sak mellom bruker og moderatorteam/forumets ledelse, og ingen andre. Jeg kan derfor ikke kommentere konkrete utestengelser, og vi vil konsekvent fjerne snakk rundt hvem som er utestengt og ei - samt "kampanjer" for å få ulike brukere tilbake. Dette er av respekt for den enkelte bruker som er utestengt - og for evt andre brukere som vil være berørt. I tillegg kan jeg på generell basis si at det skal svært mye til før en bruker fratas forumtilbudet på utestengt tid. Det vil ikke skje for første gangs problemer eller brudd, ei heller andre gangs - det gis generelt til brukere som ikke ønsker å følge forumets regler, og som gang på gang presser grensen. Om man ikke klarer å oppføre seg, følge reglene og lære av sine feil, vil man oppleve å bli fratatt forumtilbudet på ubestemt tid. Selv om det kanskje siste gang var for noe en selv synes som filleting. Det store bildet er nøkkelen - hva ønsker egentlig brukeren på diskusjon.no - presse grensene, eller lære? Til slutt: Vi utestenger ikke lenger på permanent basis. Vi utestenger på ubestemt tid, det vil si at vi AKTIVT oppfordrer brukerne til å ta kontakt med forumets ledelse med en søknad om å komme tilbake til forumet - aktivt melde at de har skjønt alvoret og ønsker å følge reglene for alle. En ganske stor forskjell fra "permbanning" - vi krever mer fra brukerne våre. Videre diskusjon rundt dette kan tas med meg på PM. En generell diskusjon rundt utestengelser, forseelser og slikt kan dere opprette i tilbakemeldingsforumet.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 (endret) EDIT: ohnoez 2 l8 Endret 18. april 2009 av The Prophet
Natrich Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Lykke til med røykleggingen Lars! Ser på TV2 nyhetene nå, en gutt ble misshandlet på skolen sin av en lærer, de skal flytte gutten til en annen skole. Istedet for å få vekk læreren. Norskeskolesystem...*sukk*
fargoth Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Det her var godt: Du skulle hatt fløtegratinerte poteter i stedet. Med hvitløk. DET er nammenamme det. Eller i det minste litt mer mat på tallerkenen. Det der er jo ikke nok til å mate et barn en gang.
Alastor Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Forventer nesten at tråden blir stengt igjen Synd egentlig, er faktisk ytringsfrihet her i landet... men men Ser ingen grunn til å ødelegge for andre brukere bare fordi jeg må rekke å slette og poste. Ellers så er det ikke ytringsfrihet på diskusjon.no, vi har feks regler mot rasistiske uttalelser, personangrep på andre brukere, hets, og off topic-diskusjon. (Lurer man noe mer på dette, send meg en PM)
Sameboe Skrevet 18. april 2009 Skrevet 18. april 2009 Forventer nesten at tråden blir stengt igjen Synd egentlig, er faktisk ytringsfrihet her i landet... men men Ser ingen grunn til å ødelegge for andre brukere bare fordi jeg må rekke å slette og poste. Ellers så er det ikke ytringsfrihet på diskusjon.no, vi har feks regler mot rasistiske uttalelser, personangrep på andre brukere, hets, og off topic-diskusjon. (Lurer man noe mer på dette, send meg en PM) Den er grei Alastor ^^, Du er en kjempe mod, det skal du vite
Anbefalte innlegg