Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
BILDE!

 

Nei, mistet polet. og nå er det ikke vits å gå på fest. Også er dealeren min på ferie.

Din da?

 

Dealern? for alkohol eller artige ting?

 

Polet er jo for alkohol.

Dealer er for artige ting.

 

Det er gutten sin det :thumbup: Bare hver forsiktig.

Du kunne jo hvert så ung at noen måtte kjøpe på polet til deg:P

 

Er bare 17 :whistle: , men skulle møte de eg skulle på fest med så de kunne kjøpe, men så forsov eg meg.

Lenke til kommentar
Om noen timer blir det Prison Break her i gården. Hva holder folket på med i kveld da? Selv sitter jeg her og hører på Barry Manilows Mandy for -nte gang i dag. :D

Ikke mye som skjer idag, blir å se på TV seinere og kose meg med litt å drikke.

 

Ellers blir det å prøve ut mitt ny innkjøpte spill.

Lenke til kommentar
Jeg savner noe å spille. Har vært minimalt med spilling etter at jeg runda GTA IV og Dead Space. :|
Wolfenstein: Enemy Territory + en eller flere venner + Skype + banen "Venice" med regelen "bare shotgun". Vi er to-tre stykker som tar noen kvelder i året med denne comboen og det er knakende morro. Vi har vel opprettholdt denne tradisjonen i 4-5 år nå..
Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>">
name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="320" height="265"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350">

Se filmen hos Youtube

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...