Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takkertakker! Eit par pils vil ikkje skade, tvert i mot. Eg skal ta til meg tipsene! Musikk på nettet har vi ikkje eigentleg, ikkje noko seriøst i alle fall. Men i morgon eller seint i kveld er det fullt mulig å sjå framsyninga på NRK.no. Eg kan kanskje linke det her viss nokon er interesserte.

Lenke til kommentar
Takkertakker! Eit par pils vil ikkje skade, tvert i mot. Eg skal ta til meg tipsene! Musikk på nettet har vi ikkje eigentleg, ikkje noko seriøst i alle fall. Men i morgon eller seint i kveld er det fullt mulig å sjå framsyninga på NRK.no. Eg kan kanskje linke det her viss nokon er interesserte.

Do eht!

Lenke til kommentar
Takkertakker! Eit par pils vil ikkje skade, tvert i mot. Eg skal ta til meg tipsene! Musikk på nettet har vi ikkje eigentleg, ikkje noko seriøst i alle fall. Men i morgon eller seint i kveld er det fullt mulig å sjå framsyninga på NRK.no. Eg kan kanskje linke det her viss nokon er interesserte.

Gjerne! :) Hva spiller dere?

Lenke til kommentar

Vi er berre to stykker som speler gitar, har ein trommis også , men vi kuttet det fordi det passet rett og slett ikkje låta vi skulle spele. Heilt enkelt og rolig, men vi er sjølv veldig fornøgd med låta, fin og orginal! :) Litt Post Rock-inspirert berre på 2 gitarer, kan ein sei.

 

Edit: Det gjelder forresten stort sett berre den låta vi skal spele i kveld. Ellers prøver vi oss meir på prog.

Endret av xersess
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...