Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Helvete! Jeg begynner å bli lei valgene jeg tar på kjærestefronten. Damen har spurt om pause og jeg har mer enn nok dårlige erfaringer med det. Hva faen er det jeg gjør galt? ><

Er jeg for grei, gir jeg damen for mye frihet, vil hun at jeg skal bli mer strict?

Plutselig hadde hun mistet følelsene for meg. Det er noe som skurrer her. ='(

du spør hva som er galt.

Men det er ikke noe som heter og gi for frihet ( du har ikke kjøpt henne:P )

Den eneste måten du kan finne ut de tingene er og pushe henne litt.

håper det ordner seg, sånt er dritt ihvertfall når man ikke vet hva man har gjort feil.

Skrevet (endret)

Jadda jadda...

Edit: Kanskje jeg skal sjekke med henne først om hun syns det er greit :hmm:

Edit2: Det var greit ja, måtte bare nevne at avisa var teit, og flinke til å feilsitere.

Edit3: Vedlegg kommer i morra, siden det ligger på jobb-pc :thumbdown:

Endret av Llandari
Skrevet
Helvete! Jeg begynner å bli lei valgene jeg tar på kjærestefronten. Damen har spurt om pause og jeg har mer enn nok dårlige erfaringer med det. Hva faen er det jeg gjør galt? ><

Er jeg for grei, gir jeg damen for mye frihet, vil hun at jeg skal bli mer strict?

du spør hva som er galt.

håper det ordner seg, sånt er dritt ihvertfall når man ikke vet hva man har gjort feil.

Var ikke det jeg tenkte på. Hun kan gjøre omtrent nøyaktig hva hun vil uten at jeg skal bry meg.:p

Hun gjør det hun vil, da hun har lyst. Kræsjer det med noe jeg har planlagt for oss, ja, da får det kræsje. Jeg setter hennes fritid fremfor alt. Slik at hun ikke skal føle seg innestengt på noen måte.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Kan ikke akkurat påstå at jeg har noen utprega drittdag i dag jeg heller, men er jævlig trøtt, til tross for at jeg la meg i halv 10-tia i går. Pleier å være jævlig vårslapp hvert år med null motivasjon for det meste... Har bare lyst til å legge meg på sofaen og gomle snacks og se Family Guy... Blir kun sistnevnte på grunnlag av en avtale med Cinque :p

Skrevet

du spør hva som er galt.

Var ikke det jeg tenkte på. Hun kan gjøre omtrent nøyaktig hva hun vil uten at jeg skal bry meg.:p

Hun gjør det hun vil, da hun har lyst. Kræsjer det med noe jeg har planlagt for oss, ja, da får det kræsje. Jeg setter hennes fritid fremfor alt. Slik at hun ikke skal føle seg innestengt på noen måte.

Noe av det viktigste i et forhold er og prate sammen og respekt.

Du er snill og det er bra, men hun skal ikke utnytte det.

Håper det ordner seg for deg=)

Skrevet

Forsov meg, dødstrøtt, endringer på timeplanen, feil bøker, slem Anette, skolearbeid jeg ikke har gjort. Gretten.

Men jeg har is og driver og registrerer meg som blodgiver, så nå blir det litt bedre.

Skrevet

Blir så utrolig forbanna, så på nyhetene nå at barnevernet hadde oversett vold i et hjem pga. de kom fra et land der "det er mer vanlig"!!!!

Loven i Norge sier at vold ikke er tilatt og da driter jeg i om de er blå eller grønne mennesker. INGEN har rett til og slå barn.

Ikke kom her og si at det går ikke an og oppdra et barn uten og slå :mad:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...