Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg får prve å tilgi deg.. Hvis du tar ekstra godt vare på meg når jeg kommer oppover. :p

Suuure. :innocent:

Altså... Du er forelsket. Dine meninger er ikke subjektive ;)

Joda! *finne fram knivene*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kanskje han ikke husker passordet sitt?

Han skulle jo "snart" begynne på steroider eller noe sånt :wee: . Og alle vet at det er fordummende.

Se der, fikk vi generalisert i tillegg :)

Skrevet
Jeg er vanligvis avholdsmann, men visse kjenninger av meg kan hjelpe meg med dette. Kanskje dette er noe å satse på i helgen. Hodepine og sprit. En glemmer jo i alle fall... og jeg er jo 16. En må jo drikke seg bøtte full en eller annen gang. Hvorfor vente?
Bare vær obs på å gå ut med gode venner. Du kommer til å bli sippete, grinete og jævlig. (Med mindre du får en annen dame på kroken.)

Altså... Du er forelsket. Dine meninger er ikke subjektive ;)
Nei, akkurat. :p
Skrevet
Beklager å måtte si det, men han er bare kynisk og utnytter deg på det groveste :(

Det ante meg. :cry: Noen som vil være med på å ta hevn?

Skrevet
Du kan håpe. Tror heller at han bevisst overser ironi for å få et billig poeng.

Skeptisk. Krever ikke det litt IQ?

Skrevet
Det høres grusomt ut. Her var det heldigvis plussgrader i dag.

Skal ikke nevne noe mer om biting. Det får være NgZ sin jobb ;)

Pluss? Oo I januar?

:wee:

Skrevet (endret)
:wee:

Åhåhåhå, så knall!

Kan av en eller annen merkelig grunn ikke minnes at jeg fant den den tøff for en syv års tid siden.

Endret av Skarstad
Skrevet
Skal jeg ta Hanson - Mmmbop? :wee:
Å guuuud! Det gir meg minner til quarten i 97. Var en sånn kristen dude som hadde enmannsorkester og spillte/sang den og prøvde å samle inn penger. Og så bød han på pølser og brus. Og selvfølgelig takket jeg ja. Jeg var nemlig blakk, full, tom for mat og sulten.

Det endte med at han og en gjeng kristne berter satt og bad for meg og kameraten min mens vi spiste pølser for harde livet :p

Pluss? Oo I januar?
Ja, takk gud for global oppvarming :)
Skrevet
Skal jeg ta Hanson - Mmmbop? :wee:

Helst ikke.

Ave Maria 500 ganger og betal 1000 kroner til kirka så skal du nok bli skånt.

Det er så bra med kristendommen! Ingen logikk og bare man betaler så er "Gud" fornøyd :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...