Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Okei, nå ble jeg faktisk interessert i en bok. Jeg gidder ikke å lete gjennom 50 sider for å finne ut hvilken det er når jeg kan spørre her. Hva heter den?

The Black Jewels. Eller, serien heter the The Black Jewels, og bøkene Datasmurf snakker om er Daughter of the Blood, Heir to the Shadows og Queen of the Darkness, som utgjør den originale The Black Jewels-trilogien.

Forfatteren heter Anne Bishop, og om du vil ha dem anbefale jeg denne britiske nettbutikken.

Endret av Gapwick
Skrevet
29 grader på rommet mitt nå, deilig!

14 her ca. Deilig.

Her er det 25 grader, men eg har framleis på meg boxer og høyrar på Britney Spears. Eg har sjokolade òg.

0,1020,1395078,00.jpg

Skrevet
Eg har nynorsktentamen i morgon. Kva ser mest riktig ut, «nynorsktentamen» eller «nynorsk tentamen»?

"Nynorsktentamen", da det er en tentamen i nynorsk. En "nynorsk tentamen" kan like godt være en mattetentamen, bare skrevet på nynorsk.

Skrevet
29 grader på rommet mitt nå, deilig!

ZOMG, gleder meg til sommaren. Det vert så varmt på rommet at om kvelden kan eg sitje naken i stolen, med beina spreidd på bordet og ein bordvifte i mellom dei.

Det verste (værste?) er at jeg vet at du er dønn seriøs.

Skrevet

20.03.09	   13.20	   REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL	   0001 OSLO
19.03.09 	18.14 	AVVIK I PRODUKSJONEN
Årsak: Antatt tollpliktig 	0020 OSLO
19.03.09 	15.39 	ANKOMMET MOTTAKERLANDET

:w00t:

Skrevet
doh! I'm jalous!

Etterhvert har jeg planer om å gå berserk på ebay for å bygge opp spillsamlingen jeg alltid ønsket meg da jeg var liten. Tenkte jeg skulle bruke et par tusen kroner på spill. Siden de fleste ligger på sånn 3-4£ så burde det bli en god samling.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...