Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
jeg drar med meg venom på konsert imorr, er det greit for deg b-real?

hun kan få en gratis brus i tillegg?

Jeg må først sjekke ut hvor det blir av pengene mine. ^^,

Det er forresten noe som irriterer meg grenseløst. Jeg skulle fått dem inn på kontoen for lenge siden! >:|

Skrevet

Sameboe og Samebror, Atle Antonsen har visst noe å si til dere:

PS: jeg støtter ikke det som sies i filmen her, men det er fortsatt utrolig festlig :p

Skrevet
Anbefaler å se de 20 første episoden før du slutter. Menmen, alle har forskjellig smak.

20 episoder?! Det er jo tre sesonger Black Books, to sesonger The Office pluss én sesong Extras, over tre sesonger Blackadder, tre sesonger Yes Minister eller to sesonger Weeds!

Ooh, du liker Black Books? ^^

Skrevet
KoRn? Koselig.
Kunne helt klart hatt verre sanger på hjernen. Som den der "Pokerface"-shaiten. Eller den jallawannabehiphopgangsta-sangen hvor de synger sånn "Hvor erru bor hen a?".

Gawd! Snakk om makkverk! Det verste er at de blir spilt over alt hele tida. Tror jeg blir stein hakkende gal jeg.

Skrevet

Trodde jeg kom til å ende opp med død Fanta og Gorby's pirog, men så kom kokkelærlingen jeg bor med inn på rommet mitt og spurte om jeg ville ha mat.

Entrecôte med pommes stripes og modifisert rosépeppersaus. Og Cola ^^

Skrevet
Trodde jeg kom til å ende opp med død Fanta og Gorby's pirog, men så kom kokkelærlingen jeg bor med inn på rommet mitt og spurte om jeg ville ha mat.

Entrecôte med pommes stripes og modifisert rosépeppersaus. Og Cola ^^

Nå blei jeg sulten! :dribble:

Gjest Slettet+5132
Skrevet
KoRn? Koselig.
Kunne helt klart hatt verre sanger på hjernen. Som den der "Pokerface"-shaiten. Eller den jallawannabehiphopgangsta-sangen hvor de synger sånn "Hvor erru bor hen a?".

Gawd! Snakk om makkverk! Det verste er at de blir spilt over alt hele tida. Tror jeg blir stein hakkende gal jeg.

+1

Skrevet
Hører en sang jeg ikke har hørt på et par år nå, Bombefly av Gatas Parlament! Kul sang.

Haha, den hadde jeg glemt. Rart å tenke på hva jeg hørte på for 3-5 år siden.

Skrevet
Hører en sang jeg ikke har hørt på et par år nå, Bombefly av Gatas Parlament! Kul sang.

Haha, den hadde jeg glemt. Rart å tenke på hva jeg hørte på for 3-5 år siden.

Kom på den nå :ph34r:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...