Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Når jeg var på ferie i Thailand fikk vi frityrstekt SNICKERS på restaurant. Måtte spise det med kniv og gaffel (var varmt).

Lurer på hvem som kom på den ideen.."Hmm, idag skal jeg prøve å putte en snickers i frityrgryta, gitt".

Gikk vel tom for kylling, da.

Åssen smakte det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Veldig. Veldig. Søtt. Og klissete. Karamellen smelta jo helt. Men sjokoladen utpå var sånn crispy så det ikke rant ut.

Urk.

Skrevet
Når jeg var på ferie i Thailand fikk vi frityrstekt SNICKERS på restaurant. Måtte spise det med kniv og gaffel (var varmt).

Lurer på hvem som kom på den ideen.."Hmm, idag skal jeg prøve å putte en snickers i frityrgryta, gitt".

Har du sett Seinfeld-episoden? Den hvor de ser en fyr som spiser Snickers med kniv og gaffel? Noen lurte på hva som kunne gjøre dette nødvendig, og frityrstekte Snickersen. Ikke så rart vel, jeg tipper jeg hadde gjort noe lignende hvis jeg hadde hatt en Snickers etter at jeg så den episoden. :blush:

Skrevet
Er ikke en Audi jeg skal kjøpe, nei. Bare så det er sagt. Skal dra bort og forhandle litt med folka i morgen, tenker jeg.

Og hvorfor skal du ikke kjøpe Audi, HÆ HÆ HÆ?

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet (endret)
Egil, jeg digger dama di :love:

Yeah isn't she lovely. ^^,

...

eller hva det nå enn er de sier på engelsk :p

Endret av Slettet-77do0b
Skrevet
img_43fa0b8c75c7e.jpg

Andre enn meg som spiser ostepop med gaffel?

NOM NOM NOM.

Ostepop er alt for digg!

Jeg spiser med gaffel om jeg har besøk, om ikke grafser jeg med henda.

Skrevet (endret)
Jeg spiser ostepop med gaffel!

Da er vi to. :fun:

Og hvorfor skal du ikke kjøpe Audi, HÆ HÆ HÆ?

Har ikke sansen for Audi, snuskepuppen.

HÅH HYLO! MED HENDA LIXM. GÆÆRN DU!

Endret av DemonFudge
Skrevet

@Bytex: Hinter du til at du synes du selv er søt og vil at vi skal bekrefte det? :ermm:

Og hva står det i den øverste linja med tekst på avataren din? Litt liten skrift ...

Skrevet (endret)
HÅH HYLO! MED HENDA LIXM. GÆÆRN DU!
Fnis.

Jeg har ikke gjort en dritt idag. :wee:

Jeg syntes du skal kjøpe deg en Gamut CD1 Mk2, Gapwick. Bare fordi du trenger det.

Endret av Hylo
Skrevet
Hm, det har vært på seinfeld, kommer fra Skottland og blir servert på thailandsk restaurant. Merkelige greier.
Det startet i Skottland, og spredte seg til andre deler av verden (med ulike typer sjokolade) eksempelvis Snickers eller Moro, og havnet deretter (mest sannsynlig parallelt med utbredelsen) i media og populærkulturens søkelys. Om Seinfeld-episoden er influert utenfra, eller om det var et internt fenomen skapt uavhengig vites vel ikke.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...