Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fristen er i morra? :p Ikke et sekund for tidlig.

Skulle ikke du vært på Forumtreffet? Fristen er 2.mars pga. 1.mars er søndag ;)

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Bare sånn for å skryte litt om hvor flink jeg har vært på kjøkkenet og laga meg middag i dag:

Biff av indrefilet, ostegratinerte potetbåter med basilikum og en fløtesaus av Tine Matfløte med løk, chili, sopp og paprika. Konsumert i samsvar med Hansa Pilsner.

Samme som jeg postet i Siste jeg spiste-tråden, men måtte skryte litt her også synes jeg :p

Skrevet (endret)

Jeg på forumtreff? Ikke som jeg har hørt om. :p Bor på sørlandet, og alle treffa er jo i Bergen eller Oslo. :thumbdown:

Egilanso: Det hørtes jævli godt ut.

Endret av Knewt
Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Høres ut som et nerdete utested :p

Skrevet (endret)

Megazone i Oslo ;)

EDIT:

Så det ble ikke Megalol?

Endret av Gjest
Skrevet
Vi skriver fra forumtreff nå. Etter at, 90% av brukerne her ikke ville på megalol, så ble det til at vi reiste rett på peppes :love:

Latterlig, avstemmingen burde vært stengt for de som ikke skulle dit, så hadde det vært mulig å finne på noe annet.

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Sitter dere og snakker med hverandre via msn også eller går praten også over bordet? :dontgetit:

Skrevet
Latterlig, avstemmingen burde vært stengt for de som ikke skulle dit, så hadde det vært mulig å finne på noe annet.

Vi er vel alle ganske enige om at det var B-real som kuppet pollen. :wee:

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet

Noen frynsegoder får han vel av å være mod :p

Gjest Slettet-77do0b
Skrevet
Egilanso: Prate over bordet? Hva er det? :blink: Kan man snakke sammen på en anna måte enn MSN? :omg:

Det er vistnok noe som IRL-rasen gjør... :hmm:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...