Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Morn godtfolk, lurer på en liten ting her jeg sitter, jeg har ont i halsen (går på halstabeletter for tiden) tett i nesa og.. ja, forkjølelses symptomer.. det jeg lurer på: Er det lurt å dra på 2timers beinhard trening i kveld? vet det blir tungt =)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Laaaaaars!! Jeg klarte og ikke røyke igår!! Klarer meg utmerket idag også, selvom jeg kunne drept for en røyk nå.. Men jeg går for gull og holder meg unna :yes: Er jeg ikke flink eller?? Hm? Hæ??
Flink pike,

*klø bak øret*

Skrevet (endret)

Llandari: Ja, jeg slutta cold-turkey igår, nytter ikke trappe ned for meg.. Enten eller :D

Lars: *logre* :wee:

Sir Tojo: Det går overraskende bra faktisk og slutte! Ikke ille i det hele tatt..

Haha, jo, en eneste en kommer til å ødelegge hele greia mi :!:

Endret av Melisma
Skrevet
Det går overraskende bra faktisk og slutte! Ikke ille i det hele tatt..
Enn så lenge... ;)

snart kommer abstinensene over deg som bare det :p

Skrevet (endret)

Jeg kjenner suget i visse stunder, men så tenker jeg heller på hvor digg det er og ikke ha det ekle askebegeret stående framme, frisk luft i leiligheten, slippe å ha dårlig samvittighet for å røyke.. ja, det får meg til å beholde avstanden fra røyken..

Jeg skal leve et røykfritt liv fra nå av.. Bare håper jeg klarer og ikke festrøyke også.

Endret av Melisma
Skrevet
Jeg kjenner suget i visse stunder, men så tenker jeg heller på hvor digg det er og ikke ha det ekle askebegeret stående framme, frisk luft i leiligheten, slippe å ha dårlig samvittighet for å røyke.. ja, det får meg til å beholde avstanden fra røyken..

Jeg skal leve et røykfritt liv fra nå av.. Bare håper jeg klarer og ikke festrøyke også.

Bare å droppe festing det :p

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...