binko Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Skal de virkelig la en popularitetskonkurranse diktere hva de skal produsere? Så -- så idiotisk. Da virker det som de bryr seg om de som spyr inn gulasjenvis på kontoen deres. Noe de ikke gjør, de har laget en site og har en kar som trykker 'OK' på maskina si etter tre uker.
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 http://litago.no/?id=3904 stem på min, MANN Hahaha, genial den og! Skal de virkelig la en popularitetskonkurranse diktere hva de skal produsere? Så -- så idiotisk. For -- for -- en -- en -- gangs -- gangs -- skyld -- skyld -- er -- er -- jeg -- jeg -- enig -- enig -- med -- med -- deg -- deg.
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 http://litago.no/?id=6821 Nå syns jeg dere skal stemme på det jeg vil ha som Litago-melk! Jeg liker ikke den dritten som leder Stem på min! En garantert schlager! Eier deg http://litago.no/?id=6854
Sameboe Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 (endret) min melk Endret 18. februar 2009 av Sameboe
Jethrotulling Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Folkens. Vi snakker smak på melk her. Melk med fyrstekakesmak? Tror dere Tine leker butikk??
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Folkens. Vi snakker smak på melk her. Melk med fyrstekakesmak? Tror dere Tine leker butikk?? Haha, jeg ler når jeg tenker på hvordan det kunne ha smakt.
Lord Britishface Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 For -- for -- en -- en -- gangs -- gangs -- skyld -- skyld -- er -- er -- jeg -- jeg -- enig -- enig -- med -- med -- deg -- deg. Det var er en divis. Skjerpings.
Datasmurf Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Skal de virkelig la en popularitetskonkurranse diktere hva de skal produsere? Så -- så idiotisk. Nå leste jeg feil og trodde jeg leste diktkonkurranse og fikk håpene mine opp om å poste gamle greier og kanskje vinne noe og endelig få gitt ut diktsamlinga jeg har drømt om å gi ut de siste 7-8 årene
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Det var er en divis. Skjerpings.Jeg stotrer til vanlig, så!
Jethrotulling Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Datasmurfs samlede verker. På en melkekartong nær deg.
Programvare Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Penumbra er det skumleste spillet jeg noen gang har spilt. Jeg pauser og tabber ut spillet hele tiden, for å få støtte og trøst av Programvare, jeg er et nervevrak nå. Jeg bare VISSTE at du kom til å si det. Det er det jeg prøver å si til alle som ser etter spill. Folk bare "neh.. kan da ikke være så skummelt", men det er SÅ skummelt. Værre enn SÅ SKUMMELT. TUSEN GANGER VÆRRE!
Inaktivbruker_101125 Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Jeg bare VISSTE at du kom til å si det. Det er det jeg prøver å si til alle som ser etter spill. Folk bare "neh.. kan da ikke være så skummelt", men det er SÅ skummelt. Værre enn SÅ SKUMMELT. TUSEN GANGER VÆRRE!Jeg trodde du trolla meg når du sa det var "SÅÅÅ" skummelt. Jeg gadd ikke å laste ned omtrent, men jeg ga etter. Jeg tok jammen feil, mer skumlere spill skal man lete lenge etter, og da mener jeg LENGE. Jeg tviler sterkt på at du vil finne et skumlere spill de nærmeste >9000 årene.
binko Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Jeg bare VISSTE at du kom til å si det. Det er det jeg prøver å si til alle som ser etter spill. Folk bare "neh.. kan da ikke være så skummelt", men det er SÅ skummelt. Værre enn SÅ SKUMMELT. TUSEN GANGER VÆRRE!Jeg trodde du trolla meg når du sa det var "SÅÅÅ" skummelt. Jeg gadd ikke å laste ned omtrent, men jeg ga etter. Jeg tok jammen feil, mer skumlere spill skal man lete lenge etter, og da mener jeg LENGE. Jeg tviler sterkt på at du vil finne et skumlere spill de nærmeste >9000 årene. De referansene dine til ymsere board er bare SÅ vittige altså. Virkelig.
Datasmurf Skrevet 18. februar 2009 Skrevet 18. februar 2009 Datasmurfs samlede verker. På en melkekartong nær deg. Melkekartong du, skal være ei lita, sort, innbundet bok med utvalgte ord og tanker.
binko Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Datasmurfs samlede verker. På en melkekartong nær deg. Melkekartong du, skal være ei lita, sort, innbundet bok med utvalgte ord og tanker. Åja, du mener kanskje BIBELEN?
Lord Britishface Skrevet 19. februar 2009 Skrevet 19. februar 2009 Jeg stotrer til vanlig, så! Min devis representerte en emosjonell reaksjon. Å bruke den for å representere stamming er rett og slett galt. Men jeg skal ikke være så oppesen, da da faktisk ikke var en devis jeg brukte, men en gefirt, som er dobbelt så lang. "–". Sånn. Den var det jeg skulle ha brukt.
Anbefalte innlegg