Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Irn Bru og Bacardi er en god kombinasjon ^^ Og jeg burde virkelig spise, men når det sitter en gjeng gærne mennesker på kjøkkenet, er det tryggere å holde seg på rommet sitt med sprit og blandevann =D
L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hei! Jeg vil ha meg frabedt at folk putter pingvinen min i søpla. Hun er ikke søppel.
Espen pai Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hei! Jeg vil ha meg frabedt at folk putter pingvinen min i søpla. Hun er ikke søppel. Jammen hun var slem jo...
No Matter What You Say Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Irn Bru og Bacardi er en god kombinasjon ^^Og jeg burde virkelig spise, men når det sitter en gjeng gærne mennesker på kjøkkenet, er det tryggere å holde seg på rommet sitt med sprit og blandevann =D Du kan jo ikke være gjerrig på spriten, den er jo til for å deles.
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hurra for hostesaft som ikke funker!
No Matter What You Say Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hurra for hostesaft som ikke funker! I gjen, spriten er din venn.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Becca? Var det ikke tøsa di som stoppa deg da? Trodde det var begge 2 jeg... men uansett så var det du som ble holdt over dunken var det ikke? Nei, det var moren din. Hei! Jeg vil ha meg frabedt at folk putter pingvinen min i søpla. Hun er ikke søppel. Jammen hun var slem jo... Slem? Bare fordi jeg slo Nie litt hardt i puppen? Husker ikke hvorfor, men hun fortjente det.
L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Jammen hun var slem jo... Kjenner jeg deg rett så gjorde du noe så du fortjente det.
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 SURFEROSA! Eier! Hvordan gjør de det i MGP? Irn Bru og Bacardi er en god kombinasjon ^^Og jeg burde virkelig spise, men når det sitter en gjeng gærne mennesker på kjøkkenet, er det tryggere å holde seg på rommet sitt med sprit og blandevann =D Du kan jo ikke være gjerrig på spriten, den er jo til for å deles. Ikke med sære musikkstudenter. Vel, kanskje et par av jentene, spesielt hu rødhåra, rawr
Gjest Slettet+6132 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hurra for hostesaft som ikke funker! I gjen, spriten er din venn. Det er alkohol og morfin i den hostesaften jeg går på, men det har likevel null effekt. Ikke har jeg noe sprit heller.
Espen pai Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Kjenner jeg deg rett så gjorde du noe så du fortjente det. Hun slo Nie bare fordet hun tafset på henne... hun fortjente og bli puttet i søppeldunken...
No Matter What You Say Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Irn Bru og Bacardi er en god kombinasjon ^^Og jeg burde virkelig spise, men når det sitter en gjeng gærne mennesker på kjøkkenet, er det tryggere å holde seg på rommet sitt med sprit og blandevann =D Du kan jo ikke være gjerrig på spriten, den er jo til for å deles. Ikke med sære musikkstudenter. Vel, kanskje et par av jentene, spesielt hu rødhåra, rawr Gi en flaske med snerk til musikkstudentene, og meng deg mer de rødhårete.
L4r5 Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Hun slo Nie bare fordet hun tafset på henne... hun fortjente og bli puttet i søppeldunken...Merkelig. Hun slår ikke når jeg tafser.
Datasmurf Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 Funkadelic - Maggot Brain er så usannsynlig herlig!
SunnivaKL Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 jippi, noen som joiner meg i å rydde rommet? ser jo ikke ut her :O
Llandari Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 jippi, noen som joiner meg i å rydde rommet? ser jo ikke ut her :O Du hjelper meg med leiligheten min etterpå da?
Liberalistiske Samebror Skrevet 14. februar 2009 Skrevet 14. februar 2009 jippi, noen som joiner meg i å rydde rommet? ser jo ikke ut her :O jeg kan se ut fra rommet mitt, fjerner gardinene bare 8D
Anbefalte innlegg