Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Programvare: Er visst rundt 60 % nå. Om jeg husker rett har man ikke nødvendigvis 100 % selv etter å ha gjort alle oppdragene (da mener jeg hovedoppdragene). Gjelder dette også for GTA IV?

Endret av Sidious
Skrevet
Pedobear-bilder er ikke tillatt, men det der må vi liksom tåle.

Føler ikke du hvordan bilde lever? Du må være mer åpen og spørre seg selv "hvem er jeg, og hvorfor". :p

Hvem er du og hvorfor er du?

:tease:

Skrevet (endret)

3 post(er) som inneholdt SMS-språk, provokasjoner, eller annen nonsens intetsigende innhold er fjernet fra tråden. På et diskusjonsforum er det viktig å gjøre seg forstått med godt språk, god formulering og svar med tydelig relevans til emnet. Og sist men ikke minst vis respekt for andre, og ikke fremprovoser krangel.

Endret av Patience
Skrevet
Programvare: Er visst rundt 60 % nå. Om jeg husker rett har man ikke nødvendigvis 100 % selv etter å ha gjort alle oppdragene (da mener jeg hovedoppdragene). Gjelder dette også for GTA IV?

Var vel rundt 67 da jeg var ferdig med alle story-oppdragene, men jeg har gjort en del sideoppdrag og vasa rundt en del og. Hvor lang tid har du brukt?

Skrevet

Progamvare: Ok. Husker ikke nå (og orker ikke starte spillet heller), men tror jeg har tilbringt ca. 20-25 timer i Liberty City. Holder på med det oppdraget der man skal rømme fra museet, om du husker det.

Skrevet
Progamvare: Ok. Husker ikke nå (og orker ikke starte spillet heller), men tror jeg har tilbringt ca. 20-25 timer i Liberty City. Holder på med det oppdraget der man skal rømme fra museet, om du husker det.

Du har igjen en gooood del enda :)

Skrevet
Pedobear-bilder er ikke tillatt, men det der må vi liksom tåle.

Føler ikke du hvordan bilde lever? Du må være mer åpen og spørre seg selv "hvem er jeg, og hvorfor". :p

Hvem er du og hvorfor er du?

:tease:

Jeg er Earthworm-Jim a.k.a en homosapiens, et resultat av millioner av år med evolusjon.

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Jeg og Pac-Man skriver religion over msn.

Vi lager den nye verdensreligionen..

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...