Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Hvilke King-filmer? Cujo Dreamcatcher Firestarter Graveyard Shift IT Maximum Overdriv Needful things Pet sematary Riding The Bullet Rose Red Secret window Silver bullet The Dead zone The dark half The Tommyknockers vil ha en som ikke er altfor skummel..
lceman™ Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Hvilke King-filmer? Cujo Dreamcatcher Firestarter Graveyard Shift IT Maximum Overdriv Needful things Pet sematary Riding The Bullet Rose Red Secret window Silver bullet The Dead zone The dark half The Tommyknockers vil ha en som ikke er altfor skummel.. Gå for Rose Red eller Dreamcatcher, alt ettersom du er ute etter et tilsynelatende hjemsøkt hus, eller invaderende aliens.
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Baaah. Ulempen med å dinge er å måtte av ren høffelighet, takke alle sammen personlig.
Jann - Ove Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Har ett "lite" problem med mat. Spiser for lite, ble bare sittende på hybelen uten å gjøre noe fornuftig fordi jeg ikke orket å spise.
Stoop kid Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 (endret) Hvis en fremmed gutt med lite sminke hadde snakket med deg så hadde du ikke lagt merke til det tror jeg. Med folk man kjenner får man før/etter-inntrykket. RPP please, eller link dersom du har postet bilde av deg med sminke tidligere. Om noen klarer å fremheve seg selv uten at andre har sjans til å få øye på det, så er det stor sjanse for at jeg begynner selv. Edit: Menn har dog fordelen av naturlig 'sminke'. Skjegg/bart og hår på riktige steder trekker fokuset vekk fra en klumpete nese, kviser/vorter/arr, eller setter fokuset slik at det fremhever de pene områdene. Endret 23. januar 2009 av Quicko
kanin333 Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Har ett "lite" problem med mat. Spiser for lite, ble bare sittende på hybelen uten å gjøre noe fornuftig fordi jeg ikke orket å spise. *Tvinge mat i*
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Gå seg en tur en times eller halvtimes tid, øker matlysten =)
Sidious Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Apropos mat, kanskje det ikke hadde vært så dumt med en omelett...
Gjest Slettet+5132 Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Jeg blir gal av all ventingen. Forslag til tidsfordriv? Se Prison Break.
No Matter What You Say Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Hvis en fremmed gutt med lite sminke hadde snakket med deg så hadde du ikke lagt merke til det tror jeg. Med folk man kjenner får man før/etter-inntrykket. RPP please, eller link dersom du har postet bilde av deg med sminke tidligere. Om noen klarer å fremheve seg selv uten at andre har sjans til å få øye på det, så er det stor sjanse for at jeg begynner selv. Edit: Menn har dog fordelen av naturlig 'sminke'. Skjegg/bart og hår på riktige steder trekker fokuset vekk fra en klumpete nese, kviser/vorter/arr, eller setter fokuset slik at det fremhever de pene områdene. Trekke fokus VEKK fra ARR? Alle menn er vel stolt og kry over arrene sine. Nydelige tilfeldige kunjukturer i huden, som vitner om en kamp for rettferdighet og frihet!
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Jeg blir gal av all ventingen. Forslag til tidsfordriv? Se Prison Break. Denne sesongen fortjener ikke å hete Prison Break..
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Puh. Trodde i noen minutter at jeg klarte å ta livet av denne tråden ved å oppfordre til fysisk aktivitet
Stoop kid Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 (endret) Trekke fokus VEKK fra ARR? Alle menn er vel stolt og kry over arrene sine. Nydelige tilfeldige kunjukturer i huden, som vitner om en kamp for rettferdighet og frihet! Joda, var kanskje et dårlig eksempel. Jeg digger nesten alle arrene mine, og vurderer en gjenoppfriskning av rødfargen og hevelsene om det går an. Har blitt så vant til dem nå at de er en del av meg, og det er trist å se denne delen sakte, men sikkert, forsvinne. Har arva arrdanninga til mamma, og får store, vakre arr av selv små sting. Endret 23. januar 2009 av Quicko
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Nja. Mine arr er minner etter mange års sklitaklinger på grusbane i fotball, noen såkalte "homsetester" som var populært på barne og ungdomsskolen og noen små knivkutt på hendene.. Så det har ikke vært så alt for mye kamp om rettferdighet her i gården. Her går vi mer for beinbrudd og organbetennelser
Petrvs Romanvs Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Menn har dog fordelen av naturlig 'sminke'. Skjegg/bart og hår på riktige steder Barbert vekk skjegget, men folk får samme inntrykket ut i fra min adferd. Fattig trøst når jeg bomma fælt i dag og endte med å ta hele skjegget Hva er det med den greia å ikke fremheve noe for menn ang. sminke, hvorfor aksepter man kvinner med det? (ikke tenk sosial kondisjonering)
Stoop kid Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Så det har ikke vært så alt for mye kamp om rettferdighet her i gården. Her går vi mer for beinbrudd og organbetennelser Har en del fete arr selv, men av en eller annen grunn ser de så puslete ut på bilder. Irriterende! Ellers ville jeg lastet dem opp til alles fornøyelse!(?) Husker da jeg var yngre, og mamma skulle vise et av arrene mine til tanta hennes, for at jeg skulle få inntrykket av at ingen la spesielt merke til dem. Da jeg trakk opp buksebenet snudde hun vekk hodet og sa "nei, æsj, fy!"
No Matter What You Say Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Nja. Mine arr er minner etter mange års sklitaklinger på grusbane i fotball, noen såkalte "homsetester" som var populært på barne og ungdomsskolen og noen små knivkutt på hendene.. Så det har ikke vært så alt for mye kamp om rettferdighet her i gården. Her går vi mer for beinbrudd og organbetennelser Disse så kalte "homsetestene" trenger du ikke nevne når du sitter i baren. Men fortell mer om disse organbetennelsene.
Bytex Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 (endret) Arr etter blindtarmbetennelse er liksom ikke SÅ turn-on for damer. Eller arr etter å ha blitt operert i rompa f.eks. "Dette arret fikk jeg når jeg var idiot som 8-åring og klatra opp på vasken og knuste speilhylla. Skal vi pule nå eller?" Endret 23. januar 2009 av Bytex
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 Homsetestene var ikke så ille som de høres ut som. Noen står med et kronestykke og skraper oppe på hånden i to minutter, dersom man sier "au", ble det fortalt på hele skolen at man var homse. Flott opplegg. Organbetennelsene er intet verre enn flere lungebetennelser i en og begge lungene samtidig. =)
Stoop kid Skrevet 23. januar 2009 Skrevet 23. januar 2009 (endret) Men hvordan får du arr av lungebetennelser? Måtte du opereres heftig? Giev pix. Endret 23. januar 2009 av Quicko
Anbefalte innlegg