Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså, det BLIR ikke bedre enn dette;

Jeg har smurt meg GOURMETLOFF med RIPSGELE og MULTESYLTETØY (separert, så klart), begge med et fint lag brelett under.

Går og nyter herligheten foran TV'n. Noe bra å se?

Skrevet
zk1vmw.png

Se hva jeg koser meg med :love:

Digger det spillet så sykt.

Et av de bedre til Nintendo 64...Men Zelda Ocarina of time, what a dream...Beste spillet ever...Har begge Zelda spillene til N64 emulator på PC'en ^^,

Skrevet
Hvorfor har du forståelse for at en mann som tjener store penger på å lyve folk rett opp i trynet ikke ønsker å bevise evnene om han har dem? Hva har alderen hans med dette å gjøre?

Han tar ikke betalt og jeg tror ikke noen av bøkene hans solgte spesielt bra før det hele tok av når Ingar Sletten Kolloen skrev en biografi om ham. Så, om du vil skylde på noen for at Gjerstad kanskje plutselig soper inn noen kroner, bør du skylde på Kolloen fordi han er en så forbasket god biograf.

Skrevet
HELLO IM BACK FROM SPACE EVERYBODY.

Neida. Men jeg er back.

Velkommen til planeten jorden, du er nå kommet til HW.no eller Diskusjon.no, og hjertet av det hele DNFK..Håper du trives *gi velkomstdrink*

Skrevet (endret)

Woho!

Her hører jeg om folk som begynne skolen i morgen, mens jeg har fri frem til Onsdag!

:w00t:

Velkommen tilbake cyph.

Endret av n4w
Skrevet
Kanin33: Jaa... fra 1. jan.

Mye shit å lese gjennom.. orker ikke se i DNFK, er jo 50 sider sikkert :p

Du gikk glipp av en oppryddning på 10 minutter tidligere idag, tok litt av her inne :p

Skrevet
Kanin33: Jaa... fra 1. jan.

Mye shit å lese gjennom.. orker ikke se i DNFK, er jo 50 sider sikkert :p

1. januar.. det er vel ikke så lenge? Oi er det 4. i dag.. Tiden går jo alt for fort

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...