Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Hjemme! Endelig hjemme! Var det så fælt hjemme hos Unni altså?
Espen pai Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Var det så fælt hjemme hos Unni altså? Svigerfamilier og vanlige familier er koselige i riktige mengder, overdoser er ikke bra
SkyMarshall Arts Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Sky: hardhausenburger med sjokomilkshake @ Arilds (i Narvik) er det ypperste av fastfood. Punktum. Det er notert
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 SkyMarshall: Du må lage en låt om samer engang, der du putter inn litt vås og joiking!!
Herr Brun Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Sky: hardhausenburger med sjokomilkshake @ Arilds (i Narvik) er det ypperste av fastfood. Punktum. Det er notert Du får stikke innom om du skal besøke Shame en dag
KKake Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 SkyMarshall: Kan ikke du lage en norsk versjon av "The Devil Went Down To Georgia"? Tror det kunne blitt hytsterisk
Lakus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Samme her. Aner virkelig ikke hva som skal til for å stå opp på Mandag.
Sirslask Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg tror ikke jeg kan legge meg før mandags kveld. Hvis ikke kommer ikke jeg meg opp
Liberalistiske Samebror Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 BTW hva synes folket om min nye avatar? viss dere ikke har no aning hvem som er i avataren så se denne, Ren er tidenes gamecharacter
Datasmurf Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Død Snø er jo tatt inn til Sundance FilmFestival så den kan jo kanskje være noe å få med seg. Død Snø er virkelig en film jeg har trua på. Samt Hora.
Fløffy Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Døgnrytmen min er død... Min og. Blir hardt på måndag.
WheelMan Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Home sweet home! Helvettes togdrit, kjørte fra meg når jeg sto på perongen
KKake Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Det har jeg også opplevd før Wheelman. Toget gikk tilogmed ti minutter før tiden da og dette var midt inn i Sverige, Vänersborg.
Gjest Slettet+5132 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Død Snø er jo tatt inn til Sundance FilmFestival så den kan jo kanskje være noe å få med seg. Død Snø er virkelig en film jeg har trua på. Samt Hora. Hadde ikke hørt om Hora før du nevnte den nå, etter å ha sett trailer så den litt artig ut.
Herr Brun Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Home sweet home! Helvettes togdrit, kjørte fra meg når jeg sto på perongen Gå til VG. De elsker slike saker.
Sirslask Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Home sweet home! Helvettes togdrit, kjørte fra meg når jeg sto på perongen Vær så snill å si at du bandt fast rullestolen til toget og ble dratt etter....
Ballus Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Samme her. Aner virkelig ikke hva som skal til for å stå opp på Mandag. Stå opp tidleg imorgon, uansett kor seint du legg deg idag. Funkar alltids. Eg støttar forslaget til lars om VG.
Anbefalte innlegg