Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg må bæsje som en gud, men badet er opptatt av en som dusjer som nekter å gå ut :ph34r:

"En kjeller og en svart søppelpose kan i visse situasjoner være en manns beste venn"
- Lakus

You did not? :ohmy:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg må bæsje som en gud, men badet er opptatt av en som dusjer som nekter å gå ut :ph34r:

"En kjeller og en svart søppelpose kan i visse situasjoner være en manns beste venn"
- Lakus

You did not? :ohmy:

He had to :ph34r:

Skrevet
Rastløs og ensom. Og et døgn til jeg får besøk. Kan det ha en sammenheng?

Vil tro det ja. Men du har i det minste et besøk å se fram til. Hit kommer det ingen :(

Skrevet
Lars trengte så vidt jeg husker ikke noe annet enn en venninne fra dnfk han aldri hadde møtt for å få seg RLGF.
Når du har en så fantastisk venninne så kan du ikke forvente noe annet da.
Skrevet

Æsj, kokte altfor mye samlet spaghetti, nå smaker det gjærete og framkaller brekninger hver gang jeg smaker på maten. Og så blandet jeg det ut med salat før jeg smakte på det på forhånd :(.

Skal en tur til Norge fra og med søndagen, har du noen bitchez du kan hooke meg opp med i Oslo-traktene Nie?

Skrevet
Skal en tur til Norge fra og med søndagen, har du noen bitchez du kan hooke meg opp med i Oslo-traktene Nie?
Depends. Er du kresen? De beste jeg har hører til i hordaland, og jeg begynner å gå tom for dem.

Nie: Jeg har begynt å lese i den andre boka også! :)
Gratulerer. :p
Skrevet
Så du er enig i at DNFK er alt som trengs? 8D

Jeg fant min tardface her. ^^

Man kan i noen tilfeller ha bruk for en snill sau som mellom-mann/kvinne/sau

Skrevet
Depends. Er du kresen? De beste jeg har hører til i hordaland, og jeg begynner å gå tom for dem.

Dette høres skremmende likt noe jeg har opplevd tidligere. Blir litt usikker på hva jeg skal svare nå. Om du har noen asiatiske venner så er det et ganske safe bet, de ser rimelig like ut.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...