Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Og han kommer til Trondheim også. :D

(tror jeg)

Indeed he does! Oslo, Stavanger, Bergen og Trondheim. Det er verdt hvert eneste øre av de 400+ jeg måtte ut med pr billett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm, hvem er det jeg har kjøpt gave til da?

1 Lillebror

2 Stesøstre

1 Stebror

1 Mamma

1 Stefar

1 Tante

Mangler gave til pappa, stemor og besteforeldre.

Skrevet

I dag så jeg den peneste kvinnen jeg har sett i hele mitt liv mens jeg sto å kladdet på poteter i grønnsaksdisken på den lokale matvareforretningen. Og hvem tror du ikke seiler forbi meg i det jeg står å låser meg inn til min egen leilighet etter endt handletur..? Joda, hun bor tilsynelatende et steinkast unna.

Skrevet
I dag så jeg den peneste kvinnen jeg har sett i hele mitt liv mens jeg sto å kladdet på poteter i grønnsaksdisken på den lokale matvareforretningen. Og hvem tror du ikke seiler forbi meg i det jeg står å låser meg inn til min egen leilighet etter endt handletur..? Joda, hun bor tilsynelatende et steinkast unna.

Dra bort og ring på. Eller stå bak en hekk og hopp ut neste gang hun kommer ut av huset :p

Skrevet

Håhåhå, GO FOR IT!

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Bruk det gamle(men effektive) låne en kopp sukker-knepet.

Skrevet

Picz or it didn't happen.

Skrevet
Dra bort og ring på. Eller stå bak en hekk og hopp ut neste gang hun kommer ut av huset :p

*ding dong*

"Hei, ville bare si at du er den peneste dama jeg har sett i hele mitt liv"

Skrevet

Satan. Nå er det bare vas med forlegningen her på basen, har ingen steder å sove, har ikke fått sove i formiddag når jeg skulle sove, er masse arbeid nå i ettermiddag og skal på vakt i natt. Piss

Skrevet
---- Jeg tror jeg skal drikke bort resten av denne dagen jeg.Begynner med go-whisky'en og tar litt av hvert etter hvert.

Jeg kjøpte Lagavulin 12 SR og Lagavulin 16 i går, lurer på om jeg skal vente til jul med å åpne, eller om jeg skal unne meg noen drammer av dem før jul. :D

Skrevet

*ding dong*

"Hei, ville bare si at du er den peneste dama jeg har sett i hele mitt liv"

"Hei, jeg er needy og en stalker og jeg vet hvor du bor."
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...