Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Vær så snill, spar meg. Kan du ikke bare slutte å poste på forumet? Det er ingen som ønsker deg her.

Du skal passe deg litt, tror jeg. :)

Snakk for deg selv, din semi-fascist.

Endret av Fisk1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ja, eg tykkjer det er viktig å bevare begge skrifspråka me har her i landet.
Så derfor fucker opp begge?

Det gjer eg vel ikkje? :(

Hadde du holdt deg til en av dem og husket og bruk komma og stor bokstav i begynnelsen av en setning og ikke skrive "Jej" så går det bra ;)

Skrevet

Det i hvert fall usmart å være så nimme på som du er.

lol, greit eg innrømm, eg brant meg litt på dei to orda men eg gidd ikkje bruke halve livet mitt på å rette grammatikk

Skrevet
Den var kald. Selfølgelig ønsker vi han her.

La nå ytringsfriheten leve. De fleste her ønsker han nok ikke her, ettersom jeg har forstått. Basert på hans meninger og uttalelser er jeg en av de. Synd for han :)

Skrevet
Den var kald. Selfølgelig ønsker vi han her.
La nå ytringsfriheten leve. De fleste her ønsker han nok ikke her, ettersom jeg har forstått. Basert på hans meninger og uttalelser er jeg en av de. Synd for han :)
Jeg vil ha ham her. Han er underholdende. Irriterende, men underholdende.
Skrevet

Det i hvert fall usmart å være så nimme på som du er.

lol, greit eg innrømm, eg brant meg litt på dei to orda men eg gidd ikkje bruke halve livet mitt på å rette grammatikk

Men du tvinger 1000 andre til å bruke deres på å dechiffrere kvasispråket ditt?

Skrevet

Enig med deg her nå.

Sånn for å si noe hyggelig også så kan jeg nevne hvor fantastisk godt det er å sove :wee:

Skrevet

Men noen brøkdeler av et sekund kan du vel avse?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...