Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Jeg og! Endte opp med nonstop PVP til jeg hadde 17K farma på lørdag da :p Må ikke slite meg alt for mye ut nå sånn rett før teh big kabeewm.

Farm på 17k honor ? :dontgetit:

Lal, da skulle du sett counten min da jeg farmet..:p

37k på en dag :)

Spiller på en PvE server med støv på battlegroupen... 15 min AV hvro alliance alltid vinner :thumbdown:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg og! Endte opp med nonstop PVP til jeg hadde 17K farma på lørdag da :p Må ikke slite meg alt for mye ut nå sånn rett før teh big kabeewm.

Farm på 17k honor ? :dontgetit:

Lal, da skulle du sett counten min da jeg farmet..:p

37k på en dag :)

Spiller på en PvE server med støv på battlegroupen... 15 min AV hvro alliance alltid vinner :thumbdown:

bytte server? jeg spiller bare pve, men er på en pvp server XD

Føler meg litt nerd med at jeg faktisk sitter å gleder meg som faen til et spill XD

Du har i hvert fall ikke sitti og gleda deg til et spill du ikke får spilt! :cry:

/hug

Skrevet

Føler meg litt nerd med at jeg faktisk sitter å gleder meg som faen til et spill XD

Its normal. Alle har vært der engang :p

Vært der? Dude, I AM there :)

Skrevet

Aha, det er forsatt wow-talk. Det er vel lvl80 som er det nye store nå.

Var å så på kjelkehocky i går. Var ganske artig å se på faktisk. Greit nok, ikke helt proffe folk som var med men skøy var det læl.

DSC_1944.jpg

Gjest Slettet+9871234
Skrevet

Og eg vil ha eit toalett laga i solid gull, men slik er det berre ikkje, er det vel?

:whistle:

Skrevet

Jeg ser ikke hvorfor noen skulle ville ha et toalett i solid gull. Det hadde vært creepy. Gullornamenter, ja, hvorfor ikke, men solid gull? Creepy. Jeg vil ha varmere kaffe.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...