probin Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 jupp.. i knows! jeg skrev det slik at jeg på en måte var enig men quoting er for tapere
Sameboe Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 GRATS! må du reise langt da? forå komme til skolen? En time og ti minutter med buss Men har miljøkort i Buskerud da ;P Kjekkt å ha... Men nå kommer jeg meg 15% billigere til Oslo eller ett annet fylke i Norge
probin Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 GRATS! må du reise langt da? forå komme til skolen? En time og ti minutter med buss Men har miljøkort i Buskerud da ;P Kjekkt å ha... Men nå kommer jeg meg 15% billigere til Oslo eller ett annet fylke i Norge det er ikke noe å klage på det!! gjelder det samme hva transport?
Benor Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 God morgen, people. Jeg lider av søvnunderskudd for tida, så derfor gadd jeg ikke å gå på skolen i dag.
Sameboe Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 GRATS! må du reise langt da? forå komme til skolen? En time og ti minutter med buss Men har miljøkort i Buskerud da ;P Kjekkt å ha... Men nå kommer jeg meg 15% billigere til Oslo eller ett annet fylke i Norge det er ikke noe å klage på det!! gjelder det samme hva transport? Tar 45 min med bil... Men jeg må ta bussen halv sju om morgenen, men får jo sovet litt ekstra da
kanonkent Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er både sinnsykt nervøs, og ganske så happy akkurat nå. Skal ha oppdrag med humor-gruppa i kveld, og det blir noe av det største vi har gjort. Kanskje ikke i antall publikum, men som i antall timer lagt ned for å mekke et show, noe som gjenspeiler seg i betalingen vi får Hadde og vært sinnsykt kult å få litt flere kontakter, for å skape litt mer blest om oss selv
Benor Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Jeg er både sinnsykt nervøs, og ganske så happy akkurat nå. Skal ha oppdrag med humor-gruppa i kveld, og det blir noe av det største vi har gjort. Kanskje ikke i antall publikum, men som i antall timer lagt ned for å mekke et show, noe som gjenspeiler seg i betalingen vi får Hadde og vært sinnsykt kult å få litt flere kontakter, for å skape litt mer blest om oss selv Aha! Lyke til med å være morsom!
Mikkel™ Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Ta med deg Nikka. Han ga meg nettop en god lol
Catkin Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 HerreDarwin, så kjedelig. Glemte gymskoene mine i dag. Pokker heller!
b-real Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 HerreDarwin, så kjedelig. Glemte gymskoene mine i dag. Pokker heller! *klemme på* Jeg kan lete litt og se om jeg finne de til deg kjære?
Fredrik Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 08:50 - Jeg ligger i senga, og liker det egentlig, når telefonen ringer. «Er du klar eller?» - «Klar for å stå opp eller hva?» - «Eh, klar for prøva?» - «Klar for prøva klokka 10 jaaa?» - «Klokka 9. Klokka 10 var igåååår.» - «Å. Faen. I. Helvete.» Det var is på ruta på bilen når jeg løp ut og. Grrrreat! Jeg rakk det faktisk.
Sidious Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 fredrik: Haha. Du må ha kommet i grevens tid da. Imponerende at du faktisk rakk det.
WheelMan Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Nå er vel ikke fredriks høyre fot den letteste i verden heller?
Fredrik Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Sidious: Ja, litt imponert over det selv. Var inne i rommet 2 minutter over 9. ^^ WheelMan: DET ER DEN DET SÅ! Inntil det motsatte er bevist. Er ikke såå langt fra meg til skolen. 2,5km. Og jeg måtte ligge bak en sinke som kjørte i 40 i 40-sona halve veien, så.
NikkaYoichi Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 (endret) Ta med deg Nikka. Han ga meg nettop en god lol Godt å kunne gjøre nytte for seg. Jeg vedder på at denne høyrefoten veier mindre en fredriks. Endret 17. oktober 2008 av b-real
Bramle Skrevet 17. oktober 2008 Skrevet 17. oktober 2008 Ahahaah! Selvmål AKKURAT idet fløyta lyder. For en jævlig måte å miste finaleplassen på.
Anbefalte innlegg