ShaNickolas Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 (endret) det å buste han i porr hadde vært uffa, men kunne gjort han litt ekstra flau med det samme Insekter , mat , sauser , sand. mye jeg kan putte i senga tenkte på hornsalt i skoene også, stinker noe sykt etter kort tid. det vil gjøre han flau på skolen. så må skoene etterhvert skiftes ut Edit : Chokke : Jeg vet ikke hvem jeg skal bruke som bait. hehe Endret 5. oktober 2008 av =Iko=
L4r5 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Finn yndlingsjakka hans. Åpne søm'en forsiktig. Legg inn reker på innsiden av stoffet og sy igjen. Gjør dette flere steder på klærne hans. Etter et par dager stinker hele gutten av råtten fisk uansett hvor han går.
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Litt dumt at jeg og lillebror har blitt såpass gamle at vi ikke gjør slitk lengre. PS: Lei ei hore\pen ei.
Sith Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Finn yndlingsjakka hans. Åpne søm'en forsiktig. Legg inn reker på innsiden av stoffet og sy igjen. Gjør dette flere steder på klærne hans. Etter et par dager stinker hele gutten av råtten fisk uansett hvor han går. Morsomt, men stakkars fyr. xD
ShaNickolas Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Lars : hehe , jeg får flashbacks til Smala Susie. Nå fikk jeg en ide om bæsjspray. lukter forferdelig. etter hva jeg ser koster en flaske mellom 5 - 10 dollar . brunsaus + bæsjspray + senga = perfekt plan
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Og som vanlig går Lars for langt.
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 i tillegg kan du putte 2girls1cup som startside på pcn hans
chokke Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Og som vanlig går Lars for langt. Hadde du ventet noe annet? i tillegg kan du putte 2girls1cup som startside på pcn hans Da hopper'n nok høyt. Heller 2guys1horse .
ShaNickolas Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 tingen er at han logger ut så snart blikket ikke er klistret til skjermen kan jo boote opp Os fra usb stick å eventuelt legge passord på musikkmappa hans men akkurat nå frister brunsaus å bæsjspray
Bytex Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 2g1c er blitt paysite for mange mnd siden, så det hjelper lite. Får ikke se noen av dem gratis mere.
Darkbuster Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Gah, skole imorgen. Høstferien forsvant jo med en gang. Hvor ble den av?
Kexxy er sexxy! Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Da benytter jeg sjangsen til å si at JEG HAR ENNDA HØSTFERIE.
bruno99 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Gah, skole imorgen. Høstferien forsvant jo med en gang. Hvor ble den av? Samme sier jeg. Jeg føler meg lurt! Stemmer for 3 uker høstferie
henbruas Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 2g1c er blitt paysite for mange mnd siden, så det hjelper lite. Får ikke se noen av dem gratis mere. Tuller du? Betale for det?
Darkbuster Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Da benytter jeg sjangsen til å si at JEG HAR ENNDA HØSTFERIE. Regner med at ferien startet denne helgen? 3 ukers høstferie hadde jo vært digg, ja. Har ihvertfall hatt en fin ferie. Er vell ikke så lenge til vinterferien?
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Min *høstferie* starter imorgen den. Er teknisk sett ikke høstferie,men studieuke. Men det er bare nytt navn på gammel hest.
Darkbuster Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Juleferien var vell kanskje neste, ja. Min hukommelse er urovekkende dårlig.
henbruas Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Min *høstferie* starter imorgen den. Er teknisk sett ikke høstferie,men studieuke. Men det er bare nytt navn på gammel hest. Så du har ingen planer om å, tja, studere?
Arinomi Skrevet 5. oktober 2008 Skrevet 5. oktober 2008 Endelig var jeg hjemme fra Bodø. 7 timer i buss tar på!
Anbefalte innlegg