Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Oi oi, DJ Tanner lå med Steve!

Men de bare sov da. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Vi er 90% sammen da,

Tatt test på start.no nå? :p

vi blir offisielt sammen neste gang jeg treffer henne :p Derfor (nesten)

Tenk om hun ikke vil :O

For å si det, jeg vet 120% at hun vil :tease:

Skrevet
Vi er 90% sammen da,

Skrevet (endret)
Err. Veit man har nådd et nytt bunnpunkt når jeg får avslag på jobber jeg ikke har søkt på :huh:

Hvordan i all verden klarte de det? Sendte deg et brev hvor det sto at du ikke trengte søke på jobben de hadde lyst ut?

Endret av Llandari
Skrevet
Vi er 90% sammen da,

Nei, dette har hun bekreftet selv, så :tease: på deg :p

Skrevet
Err. Veit man har nådd et nytt bunnpunkt når jeg får avslag på jobber jeg ikke har søkt på :huh:

Hvordan i all verden klarte de det? Sendte deg et brev hvor det sto at du ikke trengte søke på jobben de hadde lyst ut?

Jeg fikk mail om at stillingen var besatt.

Skal nevnes at jeg søkte en annen jobb samme sted tidligere i år, men den har jeg jo allerede fått avslag på. :ermm:

Skrevet

Haha, blacklisted! Går mail via bedriftene "Ida har søkt på alle jobbene i vestfold og omegn, legger ved en mal som passer avslaget"

Så hun kom bort til deg og sa "jeg bekrefter herved at jeg vil ha deg 120% og at du mot formodning skulle bedt meg bli din ektemake ville jeg sagt ja med 120% sannsynlighet, mot -20% nei"

Sært :ermm:

Skrevet

Så hun kom bort til deg og sa "jeg bekrefter herved at jeg vil ha deg 120% og at du mot formodning skulle bedt meg bli din ektemake ville jeg sagt ja med 120% sannsynlighet, mot -20% nei"

Sært :ermm:

Er ganske riktig det, er bare det at jeg synes det er teit å bli sammen med jenter over msn :p

Skrevet
Jeg fikk mail om at stillingen var besatt.

Skal nevnes at jeg søkte en annen jobb samme sted tidligere i år, men den har jeg jo allerede fått avslag på. :ermm:

Hmmm... Sært. Kanskje de tok vare på søknaden din fra sist?

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

det ble jeg engang. :(

*Vi passer bare ikke sammen*

Skrevet (endret)

Nå lager jeg skikkelige fajitaser her. Steker kjöttdeigen på panna med lök (og muligens squash). Har selvsagt fajitas-krydder, salsa, paprika, ost og creme fraiché også. Dette blir herlig. :-D Det dufter så jävlig godt.

Haha. Jeg fikk også en sånn break-up SMS en gang. Kjäresten var på besök hos meg, sa nesten ikke et ord, plutselig sa hun bare "beklager" og sprang ut. Lurte på hva i alle dager som feila henne. Etter en stund fikk jeg en melding der det sto "Hör på Whitney Houston - I Will Always Love You. Det er alt jeg har å si. Beklager."

Snodige greier. Jaja. Kom meg jo over det, men det var surt. Det som var ironisk var at hun, to år senere, ville bli sammen med meg igjen. Sa at jeg var kjekk og alskens saker. Da sa jeg "nei, du...det kommer nok ikke til å funke". Var herlig. :D

Endret av Sidious
Skrevet
Nå lager jeg skikkelige fajitaser her. Steker kjöttdeigen på panna med lök (og muligens squash). Har selvsagt fajitas-krydder, salsa, paprika, ost og creme fraiché også. Dette blir herlig. :-D Det dufter så jävlig godt.

Haha. Jeg fikk også en sånn break-up SMS en gang. Kjäresten var på besök hos meg, sa nesten ikke et ord, plutselig sa hun bare "beklager" og sprang ut. Lurte på hva i alle dager som feila henne. Etter en stund fikk jeg en melding der det sto "Hör på Whitney Houston - I Will Always Love You. Det er alt jeg har å si. Beklager."

Snodige greier. Jaja. Kom meg jo over det, men det var surt. Det som var ironisk var at hun, to år senere, ville bli sammen med meg igjen. Sa at jeg var kjekk og alskens saker. Da sa jeg "nei, du...det kommer nok ikke til å funke". Var herlig. :D

er ikke fajitas egentlig med kylling?

Skrevet

når pleier post å komme på lørdag? Synes det kommer vanligvis i 12-1 tiden, men nu har post ikke enda kommet. Faen, irritert.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...