Catkin Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 God kveld forumfolk. Hva har dere gjort for noe spennede idag? Fått meg tatovering.
Snorre Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Vel. Foreleseren vår arrangerte filmkveld for oss informasjonsvitenskap-studenter for å feire at vi er ferdig med obligatoriske oppgaven dette semesteret. Etter det ble det en hyggelig kveld på Kvarteret med noen koselige hansa-øl. En meget hyggelig kveld med andre ord.
Sidious Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Snorre: Höres jo flott ut det der. Gratulerer med overstått oppgave.
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 (endret) Har ikke sett noe Tv-serier på evigheter føles det ut som. House MD er i gang igjen, dexter, heroes osv... oO Hørtes koselig ut det der Snorre. Haha...går sånn sex-drit på NRK nå...tror faen ikke de gjør noe annet en å pule i den serien.. Endret 3. oktober 2008 av b-real
Sidious Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Har ikke sett noe Tv-serier på evigheter føles det ut som. House MD er i gang igjen, dexter, heroes osv... oO Hørtes koselig ut det der Snorre. Haha...går sånn sex-drit på NRK nå...tror faen ikke de gjør noe annet en å pule i den serien.. Du får bare begynne å se på de igjen, vettu. Verre er det ikke.
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Vel..jeg må ha en egen pc/laptop først vil en tro...
hylo Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Har ikke sett noe Tv-serier på evigheter føles det ut som. House MD er i gang igjen, dexter, heroes osv... oO The unit, How i met your mother, osv.
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Nordnorske versionen hadde vært noe ala "korsn æ tok mordi" Tralalala
binko Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Hooooo okei.. Pust i posen.. *aa-phoooo.. aa-phooo* Viasat har gått over digitalt. *dypt åndedrag* Nå må jeg klare meg uten animoot, Champions League.. the list goes on, fram til jeg kjøper meg en dekoder. Og det skjer nok neppe fort, så dyre som de er. Fasan heller! De finner måter å presse penger ut av folk på.
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Til informasjon: Tropic Thunder er skitbra! Faktisk så skitbra at jeg ikke engang blei irrritert over at Tom Cruise var i den.
lceman™ Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 God kveld forumfolk. Hva har dere gjort for noe spennede idag? Drukket altfor mye med jobben, og allikevel tatt siste buss hjem. Nyhus kan bekrefte, jeg sliter seriøst med rettskriving på msn.
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Haha, Nyhus altså. Han skal få joikakaker og tannbørste i bursdaggave
b-real Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Til informasjon: Tropic Thunder er skitbra! Faktisk så skitbra at jeg ikke engang blei irrritert over at Tom Cruise var i den. Jeg vil se den på kino
lceman™ Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Haha, Nyhus altså. Han skal få joikakaker og tannbørste i bursdaggave Han skal få ei flaske med livets vann av meg.
L4r5 Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Jeg vil se den på kino I just did. Og la meg bare si at det var en fornøyelig affære. Spesielt de fake "trailerne" på begynnelsen.
binko Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Av meg skal han få en varm klem og et ullpledd, og trøstesjokolade og trøstefilm for de dårlige gavene han fikk av dere.
theoriginalAidskake Skrevet 3. oktober 2008 Skrevet 3. oktober 2008 Han trenger ny tannbørste etter hva jeg observerte på badet hans i går.
Anbefalte innlegg