Kexxy er sexxy! Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Kexxy, lærer ikke jeg heller.Går noen dager uten å spise og når jeg endelig spiser, spiser jeg for fort og får magasjau og blir liggende Vi e ganske lik vi to.
Firkantbar Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Har den kommet i butikkene igjen? chokke, jeg vurderer å ta med en ja. En barneskole Ikke begynn å snakke om det her på forumet... Brått kommer politiet på døren, legger dere begge i jern, og dere får aldri mer se solen skinne! Men jeg må innrømme at dersom jeg skulle tatt knekken på meg selv, så ville jeg nok ikke gått alene
Datasmurf Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 La de komme I fengsel får jeg i det minste mat
Firkantbar Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Haha! Høres ikke ut som om du har det helt bra, stakkars! Haha! Fengsel i Norge er jo forresten noe av det nærmeste man kan komme ferie!
MrLeftfield Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Problem: Tett i nesa. Brukte nesespray i litt over 10 dager. Fortsatt tett. Løsning: ? Serr, orker ikke å legge meg og prøve å sove med tett nese. Det funker bare ikke. Er ikke forkjølet/syk heller. Pokker.
Firkantbar Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 First of all: Ikke bruk nesespray! Det svekker bare evnen din til å rense opp ved egen motor. Second: Drikk te, og hold deg varm Hehe! God bedring!
henbruas Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Det er ulike varianter av nesespray. Noen gjør ting bare veldig mye verre, mens andre ikke er så ille. Men man skal aldri bruke det i lange perioder.
chokke Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Ikke begynn å snakke om det her på forumet... Brått kommer politiet på døren, legger dere begge i jern, og dere får aldri mer se solen skinne! Men jeg må innrømme at dersom jeg skulle tatt knekken på meg selv, så ville jeg nok ikke gått alene Politiet får da skaffe seg litt humor , de er ihvertfall latterlige nok. OLOloll, jeg vet. La de komme I fengsel får jeg i det minste mat Du får nok mye mer enn det. Eller, du er bosatt i feil land . Problem: Tett i nesa. Brukte nesespray i litt over 10 dager. Fortsatt tett.Løsning: ? Samme problem her bortsett fra at jeg er forkjøla og har ikke brukt nesespray. Fælt, eller ikke. Snart er det tid for mais .
Firkantbar Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 I dag er det ikke mais nei! I dag er det eplekakerester og Ylvis møter veggen! Det er jo tross alt dagen derpå
Programvare Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Problem: Tett i nesa. Brukte nesespray i litt over 10 dager. Fortsatt tett.Løsning: ? Serr, orker ikke å legge meg og prøve å sove med tett nese. Det funker bare ikke. Er ikke forkjølet/syk heller. Pokker. Onani kan faktisk hjelpe, hvert fall med meg noen ganger. Eller å løpe litt rundt raskt. Kan være rundt i huset bare. Det løsner opp hvis man beveger seg har jeg merket.
henbruas Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Onani kan faktisk hjelpe, hvert fall med meg noen ganger. Det tror jeg faktisk Eplefe har foreslått også.
Zlatzman Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Problem: Tett i nesa. Brukte nesespray i litt over 10 dager. Fortsatt tett.Løsning: ? Serr, orker ikke å legge meg og prøve å sove med tett nese. Det funker bare ikke. Er ikke forkjølet/syk heller. Pokker. Litt svømming i saltvann pleier å løsne opp greit, men det er kanskje en smule kaldt i havet for tiden.
Programvare Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Problem: Tett i nesa. Brukte nesespray i litt over 10 dager. Fortsatt tett.Løsning: ? Serr, orker ikke å legge meg og prøve å sove med tett nese. Det funker bare ikke. Er ikke forkjølet/syk heller. Pokker. Litt svømming i saltvann pleier å løsne opp greit, men det er kanskje en smule kaldt i havet for tiden. Kan jo sniffe litt saltvann da. Selv om det svir litt, er det jo bedre enn å gå rundt å ikke puste skikkelig.
Bytex Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Nesespray funker ikke når det går så lang tid, da hovner bare slimhinnene i nesa opp pga sprayen. Derfor det gjør så drit vondt inni nesa etter lang tids bruk.
henbruas Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) Jeg tror det finnes nesespray som kun er en saltvannsløsning. Kanskje bedre enn å stikke til havs? Endret 29. september 2008 av Pusur1993
Firkantbar Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Kjøp natriumklorid på sånne små flasker som finnes på apoteket, og drypp litt i nesa... Funker fett!
chokke Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 Kjøp natriumklorid på sånne små flasker som finnes på apoteket, og drypp litt i nesa... Funker fett! Hva med å lage det selv?
Liberalistiske Samebror Skrevet 29. september 2008 Skrevet 29. september 2008 (endret) *snipp* Endret 29. september 2008 av samebror
Anbefalte innlegg