Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Så stille det er her nå. Hva holder folk på meg?

Ja, hva holder folk på deg? :tease:

Personlig sitter jeg og fikler meg gjennom Aqualung på bassen mens jeg vurderer om jeg skal mekke kveldsmat.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Paps sa at jeg måtte velge mellom 2 uker i New York, en i San Fran og en i Malibu til sommern, eller roskilde festivalen. Herregud, for et dumt spørsmål. Dropper vel ikke roskilde!

Og det er ingen festivaler i USA på den tiden av året som kan måle seg med Roskilde?

Skrevet

Folk undervurderer god musikk og koselige tradisjoner.

Selv skal jeg bestille Hovepass i løpet av oktober. De slipper sikkert ikke noen band jeg dør av før i mai til neste år, men hey. :D

Skrevet

Nei, det har jeg ikke.

Varmt klima, perler av noen strender, lettkledde kvinner (eller menn for deg), god mat osv. Samt at du kanskje treffer på Arnold, hvis du er heldig :D haha.

vs

regnvær, våte telt, diverse kjønnsykdommer som feks AIDS (deeen var dyp den!)

MALIBU! Ta med bestevennen din da vel...

Skrevet
Folk undervurderer god musikk og koselige tradisjoner.

Selv skal jeg bestille Hovepass i løpet av oktober. De slipper sikkert ikke noen band jeg dør av før i mai til neste år, men hey. :D

Tradisjoner er gull!

Nei, det har jeg ikke.

Varmt klima, perler av noen strender, lettkledde kvinner (eller menn for deg), god mat osv. Samt at du kanskje treffer på Arnold, hvis du er heldig :D haha.

vs

Søte gutter og jenter, billig drikke, fete band, god stemning, gode venner, tradisjon, minner, teltsex, morsomme dansker +++ <3

Fixed! :dremel:

Skulle gjerne tatt med Tomat-Ulf, men tror ikke han har råd. Dessuten er Roskilde greia vår.

Skrevet

Hvis bookinga til Roskilde blir awesome i år, og jeg får to uker fri rett etter hverandre skal man ikke se vekk fra at det blir Danmark på meg og. Billig drikke og god musikk is awesome. Teltsex har jeg bare med kjæresten min. Ganske tradisjonelt òg. I rette kroppsåpninger, Ida. :D

Skrevet
Hvis bookinga til Roskilde blir awesome i år, og jeg får to uker fri rett etter hverandre skal man ikke se vekk fra at det blir Danmark på meg og. Billig drikke og god musikk is awesome. Teltsex har jeg bare med kjæresten min. Ganske tradisjonelt òg. I rette kroppsåpninger, Ida. :D

:blush:

Roskilde er awesome. AWESOME!

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...