Niqābninja Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Sidious: hehe, skal lage Bali-gryte i dag og se på en film fra Masters of Horror serien.Samboeren min elsker grøssere så..... Masters of horror er tøft Lyst på en til Blir helt klam når jeg ser på valpebilder. Hjertet mitt gjør vondt. Samme her. Tidligere i uka satt jeg og så på valpebilder på finn.no til jeg blei helt skrullete
kakesjef Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Har fri idag, men burde jobbe med noe skolearbeid, men jeg er jo så giddalaus at jeg sitter å ser på doctor Phil
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Glemte å si det i innlegget mitt, det var ikke ment som kritikk eller noe Kakesjef=)
Skarstard Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Du er morsom. Seriøst. Takk. Det er alt for din skyld.
mushi Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Lyst på en til Blir helt klam når jeg ser på valpebilder. Hjertet mitt gjør vondt. Samme her. Tidligere i uka satt jeg og så på valpebilder på finn.no til jeg blei helt skrullete Kanskje jeg skal ønske meg en til jul Ja, finn er reine torturkammeret.
kakesjef Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Hehe og jeg tok det ikke på noen som helst måte som kritikk heller
L4r5 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 L4r5 han jeg sitter oppå...altså han er den største der, han skal alltid ta et sånt bilde som viser meg fra min værste side.I be big boss! you be bitch!
medlem-90636 Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Det verste er at de tisser og bæsjer overalt, men de er så søte at jeg ikke hvet hvor å gjøre av meg Kommer helt an på eieren det da, er du flink til å ta med valpen ut når den må gjøre fra seg, så slipper du at den bærsjer og tisser inne Men guri så sprek jeg ble av å springe opp og ned trappa en gang i timen! Valpen min er 8 mnd gammel. Deilig å ha husren hund, og ikke snakk om at jeg ønsker meg alt arbeidet en gang til på lenge!
mushi Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Jeg hadde jo to valper på rappen som måtte bli husreine. Føler jeg har fått min dose for en stund
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Fluesopp: Fantasere om meg? :!: You R TEH funny. Datasmurf: Håper det smager. Hörtes ikke så jävlig ut. Nei jeg vet. Men nå ble hele dagen min ødelagt av at jeg blir tvunget på skolen da. For å gjøre noe jeg absolutt ikke kan og ikke har så stor interesse av. Yes. Jeg hadde tenkt å være husmor og vaske og styre i dag, samt kokkelere. Guess not.
HannaMagnussen Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Har valp selv, den er selvfølgelig helt usannsynlig nydelig - bortsett fra når den setter seg ned og bajser på gulvet eller tisser her og der eller gnager på ting. Valper og unger er forskjellige sånn sett; andres valper er mer sjarmerende enn din egen fordi du ikke trenger å plukke opp bæsjen etter andres valper. ... Hei forresten. Relativt ny på Diskusjon.no
Sidious Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Datasmurf: Du får ha det til gode da. Selv har jeg kveldsundervisning i dag, så er nok ikke hjemme för i åtte-tida. Holder på å lage mat nå (fiskepinner og potetmos). Velkommen hit, Hanna!
Datasmurf Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 He he. Frister veldig å ikke være solidarisk. Nå har jeg vært våken siden kvart på fem, nå vil jeg bare gjøre det jeg har planlagt og gi faen i at folk kommer i siste liten og skal ha meg med på skolen for teite ting.
Skarstard Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Har valp selv, den er selvfølgelig helt usannsynlig nydelig - bortsett fra når den setter seg ned og bajser på gulvet eller tisser her og der eller gnager på ting. Valper og unger er forskjellige sånn sett; andres valper er mer sjarmerende enn din egen fordi du ikke trenger å plukke opp bæsjen etter andres valper. ... Hei forresten. Relativt ny på Diskusjon.no Hva er så dette? Tankestrek, semikolon og opptil flere fullstendige setninger i én og sammen post? Deg liker jeg.
chokke Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Oh my. Jeg burde vært kvinne. Det kunne forklart den manglende trafikkforståelsen min.
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 (endret) "NEI....nå er jeg forvirra IGJEN" "hmm..hvilken vei skal jeg hoppe...høyre eller venstre" Uff....dårlig humor:P Det er bilde av Ape-frosk foresten...for dere som intriserer dere for det=) Endret 19. september 2008 av Fluesopp
mathos Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Tilbake fra Skottland! Fyll 3 dager på rad med nye venninner fra Italia. Who hoo!
chokke Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 Shit! En frosk . Oh noes, jeg tok et stooooort steg idag. Sosialt sett. Hurra for meg.
Cortinarius rubellus Skrevet 19. september 2008 Skrevet 19. september 2008 (endret) Chokke: Får jeg spørre hva du har gjort? Gull å klare å ta et stort steg i rett retning da:D Blekksprut-unge Endret 19. september 2008 av Fluesopp
Anbefalte innlegg