Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sidious: hehe, skal lage Bali-gryte i dag og se på en film fra Masters of Horror serien.

Samboeren min elsker grøssere så.....

Masters of horror er tøft :wee:

Lyst på en til :love: Blir helt klam når jeg ser på valpebilder. Hjertet mitt gjør vondt.

Samme her. Tidligere i uka satt jeg og så på valpebilder på finn.no til jeg blei helt skrullete :wee:

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Lyst på en til :love: Blir helt klam når jeg ser på valpebilder. Hjertet mitt gjør vondt.

Samme her. Tidligere i uka satt jeg og så på valpebilder på finn.no til jeg blei helt skrullete :wee:

Kanskje jeg skal ønske meg en til jul :love: Ja, finn er reine torturkammeret.

Skrevet
L4r5 han jeg sitter oppå...altså han er den største der, han skal alltid ta et sånt bilde som viser meg fra min værste side.
I be big boss! you be bitch! :ph34r:
Skrevet
Det verste er at de tisser og bæsjer overalt, men de er så søte at jeg ikke hvet hvor å gjøre av meg :love:

Kommer helt an på eieren det da, er du flink til å ta med valpen ut når den må gjøre fra seg, så slipper du at den bærsjer og tisser inne :) Men guri så sprek jeg ble av å springe opp og ned trappa en gang i timen! Valpen min er 8 mnd gammel. Deilig å ha husren hund, og ikke snakk om at jeg ønsker meg alt arbeidet en gang til på lenge!

Skrevet
Fluesopp: Fantasere om meg? :!: You R TEH funny.

Datasmurf: Håper det smager. Hörtes ikke så jävlig ut.

Nei jeg vet.

Men nå ble hele dagen min ødelagt av at jeg blir tvunget på skolen da.

For å gjøre noe jeg absolutt ikke kan og ikke har så stor interesse av.

Yes.

Jeg hadde tenkt å være husmor og vaske og styre i dag, samt kokkelere.

Guess not.

Skrevet

Har valp selv, den er selvfølgelig helt usannsynlig nydelig - bortsett fra når den setter seg ned og bajser på gulvet eller tisser her og der eller gnager på ting. Valper og unger er forskjellige sånn sett; andres valper er mer sjarmerende enn din egen fordi du ikke trenger å plukke opp bæsjen etter andres valper.

... Hei forresten. Relativt ny på Diskusjon.no :p

Skrevet

Datasmurf: Du får ha det til gode da. Selv har jeg kveldsundervisning i dag, så er nok ikke hjemme för i åtte-tida. Holder på å lage mat nå (fiskepinner og potetmos). :)

Velkommen hit, Hanna!

Skrevet

He he. Frister veldig å ikke være solidarisk.

Nå har jeg vært våken siden kvart på fem, nå vil jeg bare gjøre det jeg har planlagt og gi faen i at folk kommer i siste liten og skal ha meg med på skolen for teite ting.

Skrevet
Har valp selv, den er selvfølgelig helt usannsynlig nydelig - bortsett fra når den setter seg ned og bajser på gulvet eller tisser her og der eller gnager på ting. Valper og unger er forskjellige sånn sett; andres valper er mer sjarmerende enn din egen fordi du ikke trenger å plukke opp bæsjen etter andres valper.

... Hei forresten. Relativt ny på Diskusjon.no :p

Hva er så dette? Tankestrek, semikolon og opptil flere fullstendige setninger i én og sammen post? Deg liker jeg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...