Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cheeses Christ. Familien i Galveston har mistet et hus, en leilighet og to båter i stormen. Dette er megafucked.

Damn! høres ikke bra ut. Alle ok?

Skrevet

Mmm, harmoni.

Noe av det beste som finnes er å ikke ha noen bekymringer for øyeblikket, en glad dag og være alene i huset og gjøre hva en liker med høy musikk :D .

Skrevet

Hvor mange av dere bor i studentboliger, og er dere fornöyd med de? Var innom diverse studentsamskipsnaders nettsider og så boligutvalget. Ble overrasket over hvor lite kvm enkelte får og den höye leia.

Skrevet

Nei, kan ikke si jeg kjeder meg. Men jeg skulle gjerne klart å sove noen timer til, for å si det slik. Jeg har såvidt sovet 5-6 timer. ._.

Skrevet
Nei, kan ikke si jeg kjeder meg. Men jeg skulle gjerne klart å sove noen timer til, for å si det slik. Jeg har såvidt sovet 5-6 timer. ._.

Men msn er for mye å be om.

Skrevet

Grandis til frokost, hell yeah.

Også skulle det vist bli inntak av alkohol i dag. "guys night out" eller hva faen. Jeg lukter stage dolls, cognac, høy sigarføring og høy skrytefaktor til langt på natt. Oh hells yeah!

Skrevet

Jeg ler. Fattern har rynket på nesa hver gang det har vært snakk om rus. Untatt den kjære alkoholen da. Den er jo lovlig så den er det ikke noe å klage på. Men andre ting har vært fyfy. Gjett hvem som har fått brev i fra legen om at han har forhøyede leververdier m.m. som følge av for høyt alkoholforbruk?

Skrevet

Så alvorlig var det visst ikke. Han må bare roe ned før det BLIR skikkelige problemer. Hadde det vært alvorlig så hadde jeg så klart ikke ledd.

Skrevet

*gjespe*

Jeg hadde aldri trodd at kidsa faktisk lot meg være i fred etter å ha vekt meg sånn at jeg kunne sove et par timer til.

Ah, var godt å sove ut. Vel, spise seg mett først var enda bedre.

Nå er klokka ca 4 og jeg har ikke peil på hva jeg skal ta meg til.

Ser for meg Urge, pizza og Hrafninn Flygur.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...