NikkaYoichi Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Du gleder deg til MGPJ? Jeg tror jeg har sett det mølet en gang, jeg fikk vondt i ørene. Du er selvsagt i din fulle rett til å synes at det er bra, men min smak passer det ikke. Jeg takler ikke vanlig MGP heller når jeg tenker meg om. Jeg tror jeg holder på å bli syk faktis, tett i nesa, småfryser. Jeg liker ikke det her jeg. Jeg som var oppe i en fin periode nå, jeg har ikke bruk for å bli syk nå.
Demantios Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) Du gleder deg til MGPJ? Jeg tror jeg har sett det mølet en gang, jeg fikk vondt i ørene Gi meg det jeg vil ha, et par sigaretter kan jeg gjerne ta! gi meg det jeg vil ha! en coca cola hulijola fariola! Hvorfor har ingen respekt for meg! jeg er jo 11 åååååååår!! *grøss* Endret 5. september 2008 av PepsiCo
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 God morgen, tards and tardettes. Gratulerer til Lars og Anfall med et forhold.
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) God morgen, tards and tardettes. Gratulerer til Lars og Anfall med et forhold. Er de zusammen? Flotte greier! jeg er nødt å hente motivasjon til å trene igjen. jeg er sikkert nede i 80kg igjen. Endret 5. september 2008 av Ferchie
marlboro! Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Du gleder deg til MGPJ? Jeg tror jeg har sett det mølet en gang, jeg fikk vondt i ørene Gi meg det jeg vil ha, et par sigaretter kan jeg gjerne ta! gi meg det jeg vil ha! en coca cola hulijola fariola! Hvorfor har ingen respekt for meg! jeg er jo 11 åååååååår!! *grøss* Hvor i all verden har du hørt den?
Demantios Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Hvor i all verden har du hørt den? Litt her og der
Demantios Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Er det en ordentlig sang? Tror det er denne (sperra youtube her) Se filmen hos Youtube
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Åh.. åh herregud.. jeg får vondt.. Det må være en spøk eller noe?
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) Joda, er mulig den var med, men han MÅ jo ha skrevet teksten på spøk. Nesten like ille: Paybacktime - To små karer Se filmen hos Youtube Endret 5. september 2008 av Ferchie
Liberalistiske Samebror Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 da hadde man fått skole pc
Sameboe Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 nå er det norsk time, og jeg har enda ikke fått norsk bok o.O
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 En jeg kjenner har ikke fått noen bøker, men bøkene er lest inn (ja, som lydfiler) på internett. 8D
Bytex Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 (endret) Jeg er metal-kar, jeg, men MGPJ er bare så dårlig at det er morsomt å se på. Den "Gi meg det jeg vil ha"-låten var med for noen år siden f.eks. En 10-11 åring i røde hiphop klær som fløy rundt og skreik (!) at han ville ha sigaretter og få respekt Og Cocacolioliolioliaaa For ikke å glemme søte små 10-årige jenter som synger ballader om den STOOOOOOOORE kjærligheten de har mistet..hohoho. Endret 5. september 2008 av Bytex
Eplefe Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Elleve år og stor i kjeften hadde vært en bedre tittel.
Sameboe Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg er metal-kar, jeg, men MGPJ er bare så dårlig at det er morsomt å se på. Den "Gi meg det jeg vil ha"-låten var med for noen år siden f.eks. En 10-11 åring i røde hiphop klær som fløy rundt og skreik (!) at han ville ha sigaretter og få respekt Og Cocacolioliolioliaaa Det var første året det ble arrangert Har en kompis som kan nesten alle sangene utenatt
Ferchie Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg gir faktisk den gutten der respekt hvis han lagde den teksten i pur faenskap.
Sameboe Skrevet 5. september 2008 Skrevet 5. september 2008 Jeg gir faktisk den gutten der respekt hvis han lagde den teksten i pur faenskap. du kan se låta på nrk nett tv gratis vil jeg tro Stffy med respekt
Anbefalte innlegg