Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hva du er skremt for Flabbs? Jeg er ikke farlig. :) Jeg lever for å gjøre andre glad.

du sier så, men hvordan kan jeg vite det helt sikkert?

Skrevet

hvordan er beste måten å pakke inn cookis uten at de knuser når jeg skal sende dem i posten?

Herregud, se på meg da - jeg er jo bare ei pingle. :D

eller en skummelt pedofil mann som liker å se på småjenter mellom 3 og 10år:P

Skrevet
hvordan er beste måten å pakke inn cookis uten at de knuser når jeg skal sende dem i posten?

Brette inn i noen bløtt og slenge i norgespakke

takk:D da skal det gjøres. gleder meg. håper bare ikke de blir jævlig vonde:P vell han får dem i posten uansett. mohahaha

Skrevet

Haha, hvis du har sett hva jeg har sagt om hvordan pedofile skal behandles så tror jeg faktisk at du ikke hadde sagt det. :)

Skrevet

Haha, hvis du har sett hva jeg har sagt om hvordan pedofile skal behandles så tror jeg faktisk at du ikke hadde sagt det. :)

kanskje det bare er noe du sier for at folk ikke skal tro du er det?

Skrevet (endret)

Lagt merke til hvor mange tilsynelatende homofobe personer som plutselig kommer ut av skapet?

Jeg insinuerer ingen ting altså. Bare nevner en liten observasjon. :whistle:

Endret av L4r5
Skrevet

Noen her som husker Moonshield? Han som klarte å irritere på seg store deler av forumet med sin "saklige" oppførsel? Han har vært stille i det siste. xD

Skrevet

Hei Menial :wee:

Joda, det triller og går. *trille ned bakken*

Kanskje jeg skal ta en dagstur til Kristiansund om jeg blir her en stund. Er litt småkjedelig å bare sitte her mens typen er på skolen. 8D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...