Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Sorry for å skuffe deg, jeg satt her til klokka 5, spilte Free Slots og lasta ned musikk, peaka 60626 i morges, la meg da, leste i et par timer og sovet til nå.

Du kommer til Trondheim i kveld eller? Jeg drar på naboen ganske straks, jeg regner med at du holder daten vår?

Dessverre. Må nok skuffe deg. Om jeg kommer til Trondhjem, blir det i morra.

Skal på voers hos en kompis nå, og så på ny-åpninga av et utested her i Orkdal :p

Men fetteren min skal på Naboen, teste øl, vel, om jeg får overtalt ham i alle fall :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Tv stream med nrk anyone?

pm.

Jeg vil også gjerne ha link til stream

EDIT: Nrk funka ikke:(

No access

This clip is not allowed played in your region

Endret av EdinhoBIH
Skrevet
Sjur, du har for alltid brent inn et bilde i hjernebarken min.

Ooh ... Hvordan?

Do tell.

Jeg finner deg igjen i løpet av natta, nå skal jeg på vinfylla.

Toodles ^^

Kjolebilder.

Sier ikke mer :`(

Skrevet

Mtp. at det er to tisper hjemme hos typen forventet vi oss litt problemer, spesielt da den ene snart skal ha løpetid. Vi tok risken og tok med oss Ruff. Nå vil ikke den ene tispen gi opp iherdige forsøk på å humpe ham. ._.

Skrevet

Worms 2 vil ikke fungere ordentlig i vista. Det irriterer meg.

Løsing: Installere VmWare Workstation, mekke en virituell XP maskin, og kjør worms der. Burde gå.. Tror jeg.. Skal høre i et annet forum hva angår "virituelle skjermkort" and such.

Skrevet

Løsing: Installere VmWare Workstation, mekke en virituell XP maskin, og kjør worms der. Burde gå.. Tror jeg.. Skal høre i et annet forum hva angår "virituelle skjermkort" and such.

Funker ikke i XP, 2K eller 98-modus heller?

Skrevet

Hah...jeg sitter her med et stereoanlegg med bare lyd på ene høytaleren. Synd jeg ikke kan noe om elektronikk egentlig ellers så skulle jeg ha åpnet og mekket litt selv.

Skrevet

Har du sjekket her: http://forum.team17.com/forumdisplay.php?f=46 ?

Etter å ha brukt et skikkelig stereoanlegg en stund høres plutselig de vanlige høyttalerne mine veldig tamme ut. :/

Dersom du ikke brukte det bra anlegget for lenge kommer du nok til å venne deg til de vanlige høyttalerne dine igjen.

Alternativt kan du gå til innkjøp av et litt bedre anlegg.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...