Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
Er Petter skater? *fnis*

Velkommen etter.

Er det velkjent info?

Nei det har jeg ikke kalt meg for, jeg er brukermoderator jeg :p

[insert witty comeback here]

(Damn, den var morsom)

*Lage seg frokost med tanke på at jeg ikke orker å spise i morgen tidlig*

Videoannonse
Annonse
Skrevet
hadde vært moro ja ^^ jeg kan ikke annet enn ollie og pop shuvit, men :p

Da kan man ha det gøy da. :)

Bare du ikke er som han karen jeg møtte på Rådhusplassen en gang. Han var sponsa og ganske oppi miljøet i Oslo på den tiden. Han gråt fordi han ikke landa en 360-flip. Det var skummelt å se på!

ifølge forumtelegrafen så er det vist kjent ja :shrug:

Huh... Tydeligvis.

Skrevet (endret)
Da kan man ha det gøy da. :)

Bare du ikke er som han karen jeg møtte på Rådhusplassen en gang. Han var sponsa og ganske oppi miljøet i Oslo på den tiden. Han gråt fordi han ikke landa en 360-flip. Det var skummelt å se på!

hahaha nei jeg tryner hele tida så da hadde jeg ikke gjort annet enn å grine :p suger fortsatt på triks i fart da. men nærmer meg :p når jeg får til ollie litt høyere og mer kontroll må jeg prøve å slide på railboks tingen borti her :p

Edit: jeg digger han her http://www.todaysbigthing.com/2008/06/25 :D

Endret av Shikaru
Skrevet

Snakker vi om skating? Ah, back in the days *drømme*

Fant et knekt skateboard i dag, tenkte å ta det med meg og bruke truckerene og hula siden de så okay ut. Se om det ligger der i morgen :p

Skrevet

Da jeg var mindre, lå jeg ofte våken og venta på sånne tall på klokka. Og først når noe sånt kom, kunne jeg sovne. Mista jeg det, måtte jeg vente på neste. Heh.

Sååå, siden det tok helt overhånd, har jeg ikke klart å sove uten å dekke til klokka. O.o

Skrevet (endret)

Jeg skal på jobbintervju om fem og en halv time :-|

Nesten så jeg skulle døgna, MEN det er jo Maiden i dag/morra :love:

Iih. Jeg har ikke lyst til å sove -.-

Sova godt, Lars :)

Endret av bazukh
Skrevet

Døgnrytmen min er så fucked up nå at jeg døgner i natt. Da sovner jeg bedre neste natt. Bare litt synd at jeg skal på Maiden-konsert og deretter rett til midnattspremiere på TDK.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...