Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet
måtte bli varm i trøya, før jeg skjønte at "nei, her må jeg gjøre no" ... And so I tried. Det er god underholdning dette forumet ja.. Men nå, skype! lei av å taste.. skravlesjuk

Så hva gjorde du? Du ble varm i trøya før du kom inn hit og monga? Kos deg på Skype.

Alle muslimer er terrorister :ph34r: .

Begrenset hvor lenge man kan være one man army :p

Ikke at meningene er gale, men ignoransen er problemet.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
måtte bli varm i trøya, før jeg skjønte at "nei, her må jeg gjøre no" ... And so I tried. Det er god underholdning dette forumet ja.. Men nå, skype! lei av å taste.. skravlesjuk

Du får kose deg, i din lille perfekte verden. Full av hårløse menn. Siden du tydligvis har veldig mye i mot oss som ikke orker å barbere oss tre ganger om dagen. :)

Skrevet
Jeg skjønner meg ikke på Becca for øyeblikket, så: Det var en fyr i SO som postet regelmessig, og studerte i USA. Husker dere navnet?

JoakimR eller noe sånt?

Skrevet
Jeg skjønner meg ikke på Becca for øyeblikket, så: Det var en fyr i SO som postet regelmessig, og studerte i USA. Husker dere navnet?

Ja. Hva var det nå han het igjen...

Skrevet

Han som studerte i minesota ja. Faen hva het han igjen.

Skrevet (endret)
Ikke at meningene er gale, men ignoransen er problemet.

Vel. Hun skal være så macho at hun kan få selv Rambo til å gråte tårer av østrogen som kompensasjon.

Endret av J@cob
Skrevet
Han med den ørnen i avataren?
Det var jo for faen det jeg og sa.
Skrevet (endret)

Takk, mrbjoern. Hukommelsen deres forbløffer meg. Lars husker hvor han studerte, Wheelman og Fe husker avataren og Chokke husker navnet på en eller annen fyr. :p

Beklager, Fe, men jeg kan ikke søke på avataren til noen.

Endret av Pusur1993
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...