Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Haha, jeg føler meg utenfor som ser American Pie - The Wedding. 8D

Den er på NRK 3, right?

Norges låt skaper en illusjon av å ha kvalitet, ettersom at den kommer etter en drepende rekke av 24 øredødare.

Skrevet
Jeg føler max med b-real.

Og jeg skal begynne på boka han anbefalte meg i natt, så snart jeg blir ferdig med "I ly av måneskinn" (fantastisk bok). ^^

Første biten gjør meg ingenting men det at folk går bort er litt sånn...drit. Livets gang...men allikevell.

Blir sofasoving på meg i natt. Tar seg ikke ut at pårørende ikke skal få ei seng og sove i..

Skrevet

Om ingen stemmer, vil de 5 landene som sponset mest, vinne. Regner jeg med? Siden de slipper unna med nominasjon også... xD

Noen er sjalu hører jeg.

For all del. Det var ikke ment negativt. xD Jeg liker kokte poteter jeg. :)

Skrevet

Tomaten er her :love: Og det er jaggu meg jeg også. Har vært altfor lite i forumkafeen.

hva kom folk opp i i år? Jeg hadde norsk på fredag, norsk på mandag og fysikk på onsdag! :D Blir godt å bli ferdig.

Mange som ser på grand prix eller?

Skrevet

Enten setter Europa pris på et kultivert pustehull etter 1 time og 45

minutter med visuell kakafoni, eller så kan den sofistikerte sangen

drukne i all støyen. La oss håpe på det første!

Josteins mening:)

Alle ser på grand prix herrbrun, vi er like tragiske alle sammen :)

Skrevet
Er det ikke senger til pårørende, b-real? oO
Jo, det er det, men det rommet har vært brukt av vi som har hvilende nattevakt pga en går som påpassvakt for en aggressiv person som kan få noen tulltak så i natt blir en nok å la pårørende disponere det.
Skarstad, du har Avril Lavigne som nest mest hørte artist på last.fm. Hvordan er det mulig? :p

Hans virkelige identitet kommer fram.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...