Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
Men hele tiden er det noe. Enten så blør du fra diverse områder, eller så har du ikke alkohol, eller så har du ikke penger, eller så ha du ikke ditt, eller datt osv osv.

Vi kan gjøre en avtale. Hver gang noe irriterer deg skriver du det i notepad og poster det en gang i uka? Ja? Flott!

I CONCUR WHOLEHEARTEDLY

Endret av Skarstad
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eksameneksameneksameneksameneksameneksameneksameneksameneksameneksameneksameneksameneksame

eksameneksameneksameneksameneksameneksameneksameneksameneksameneksameneksameneksamen!!!!!!

Men først... vårruller og thai-wok. :love:

Skrevet (endret)

La meg få minne på utropstegn som et glimrende alternativ til Caps Lock når man ønsker å understreke en setning. ;)

Endret av Snorre
Skriveleif
Skrevet
La meg få minne på utropstegn som et glimrende alternativ til Caps Lock når man ønsker å understreke en setning. ;)
˙ʇǝɥɯosʞɹǝɯddo ɐɥ ןıʌ uɐɯ sıʌɥ pǝu ddo ǝʌıɹʞs uɐɯ uɐʞ ɹǝƃuɐƃ uǝou ƃo
Skrevet
˙ʇǝɥɯosʞɹǝɯddo ɐɥ ןıʌ uɐɯ sıʌɥ pǝu ddo ǝʌıɹʞs uɐɯ uɐʞ ɹǝƃuɐƃ uǝou ƃo

(: ǝpuǝɹǝʇıɹɹı ɹǝ ʇǝp uǝpıs ǝɹæʌ ɐl uɐʞ uɐɯ ɹǝllǝ

Skrevet

OK! :)

Skrevet
Jeg skriver det jeg skriver, dere poster youtube-linker, skriver påvirket av lolcats og med caps lock.

Alle irriterer seg over alle.

Atdetvarhæ.

Skrevet (endret)

Les Champs Elysees! :love:

Also, om noen vil ha parametrisert en geometrisk flate, I'm at your service.

Endret av Knut Erik
Skrevet

Dersom noen her kjenner folkene som mikset sammen it's learning, og kan få sneket meg inn i husene deres, ta kontakt, for jeg er i drapshumør. 8D

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...