Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Et lite spørsmål... Går det ann å bytte motiv på det vista flagget nede i venstre hjørnet på skrivebordet?

Klassisk visning og slå av alle animasjoner. Der har du Windows som Windows bør se ut.

Skrevet

Noen som skal se på dokument 2 på tv 2 i kveld? Jævla skummelt å tenke på at russere krenker norsk luftrom med kjærnefysiske våpen. :ermm:

Skrevet

jeg skal hente tracking ID paa mail og dra til posten personlig imorgen.. har lest annmeldelser og kan ikke huska sist jeg gledet meg saann til et spill!

ser du er modd igjen snorre! :) grattis.

Skrevet
jeg skal hente tracking ID paa mail og dra til posten personlig imorgen.. har lest annmeldelser og kan ikke huska sist jeg gledet meg saann til et spill!

ser du er modd igjen snorre! :) grattis.

Takk for det Rasch. Var godt med en moderatorpause, men må si det er deilig å være tilbake i grønt.

Skal vi tro Metacritics er jo GTA IV et av de beste spillene noen gang. Med mindre scoren raser veldig da.

Skrevet

jeg bare sett 9,4- 9,8 og 6'ere paa terninger.. ikke det at jeg bryr meg saa mye om annmeldelser, men det de forteller om i spillet faar meg til aa skjelve i longsen av begeistring! gah! det er slitsomt aa skrive paa playstation uten keyboard!

Skrevet
gjoer som meg; jobb saa mye at du maa sende inn soeknad for aa faa jobbe mere overtid! :)

Hvaaaa skjeeer med saa mangaaa aaaer ?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...