Terje92 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 sånn det ser ut Lurer på om jeg får denne sammen igjen, og kan fortsatt lese dataene , ikke at jeg bryr meg
Nora90 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Er det bare hos meg den linken er fucka? Hos meg også
Sirslask Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 *datasmurfer liker ikke sol* Sol brenner som laven i Metroid
Llandari Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Nå har jeg vasket bilen Nora, kan jeg fortsette å gjøre ingenting da?
Nora90 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Nå har jeg vasket bilen Nora, kan jeg fortsette å gjøre ingenting da? Du er velkommen til å gjøre akkurat hva du vil!
fargoth Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Faen fuck helvete telenor Hva er galt? Spør tomat ulf.
frøken strøken Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 God ettermiddag folkens. Jeg er bare så super trøtt om dagene så jeg har sovet en stund på sofaen, nå er jeg kjempe sulten men må vente te sambo kommer hjem pluss jeg aner ikke hva jeg skal lage Er det ikke viktig at du eter sunt og masse omega-3 nå som du er gravid? Jo så jeg tar vitaminer og alt annet jeg trenger og spiser makrell i tomat på skiven på jobb sambo spiser ikke fisk så det blir ikke aktuelt å lage til middag og først må han komme seg hjem fra den lille motorsykkel turen han skulle ha som nå har vart i 5 timer
Addan Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 (endret) Spiser ikke fisk ? Så barnslig og umodent. "Nei mamma jeg vil ikke spise fisk!" Haha. Edit: Det må da være noe fisk h*n liker ? Endret 19. april 2008 av Addan
Nora90 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Jeg spiser da heller ikke fisk. Jeg vil, men liker det bare ikke. Er jeg barnslig?
Catkin Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Jeg spiser da heller ikke fisk. Jeg vil, men liker det bare ikke. Er jeg barnslig? Vi kan være barnslige sammen. x3
Addan Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Ja. Eller kanskje ikke barnslig. Umoden og kresen. Det finnes jo utrolig mange varianter fisk. Desom du ikke liker kokt torskehue betyr ikke det at du aldri liker/kommer til å like fisk og at du aldri kan spise det. Hva med fiskepinner? Fiskegrateng? Fiskekaker? Sushi? You name it.
Nora90 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Jeg spiser da heller ikke fisk. Jeg vil, men liker det bare ikke. Er jeg barnslig? Vi kan være barnslige sammen. x3 Yay Ja. Eller kanskje ikke barnslig. Umoden og kresen. Det finnes jo utrolig mange varianter fisk. Desom du ikke liker kokt torskehue betyr ikke det at du aldri liker/kommer til å like fisk og at du aldri kan spise det. Hva med fiskepinner? Fiskegrateng? Fiskekaker? Sushi? You name it. Jeg liker fiskepinner og fiskepudding, men det er jo ikke fisk. Jeg kan spise litt, men liker det bare ikke...
Addan Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Jeg spiser da heller ikke fisk. Jeg vil, men liker det bare ikke. Er jeg barnslig? Vi kan være barnslige sammen. x3 Yay Ja. Eller kanskje ikke barnslig. Umoden og kresen. Det finnes jo utrolig mange varianter fisk. Desom du ikke liker kokt torskehue betyr ikke det at du aldri liker/kommer til å like fisk og at du aldri kan spise det. Hva med fiskepinner? Fiskegrateng? Fiskekaker? Sushi? You name it. Jeg liker fiskepinner og fiskepudding, men det er jo ikke fisk. Jeg kan spise litt, men liker det bare ikke... Er ikke fiskepinner fisk? Omg O.o . Hva er det da ?
MrBjoern Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Er ikke fiskepinner fisk? Omg O.o . Hva er det da ? Well... it tastes like chicken
oldboy Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Fiskepinner er fisk for barn, ergo det smaker veldig lite...
n4w Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Back fra god søvn! Det var deilig å få sovet i... nesten en time.
Datasmurf Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 I følge alskens tester på start.no og helsemagasiner på nettet, kommer jeg ikke til å bli så mye mer enn 50 uansett Og legger jeg meg tidlig i kveld, får jeg ikke sove siden jeg sov så lenge i dag. Jeg kommer ikke til å begynne å føle meg småtrett før i 4-5-tida. Jamen hvis testene sier at du ikke kommer til å leve mye lenger enn til du er 50, så burde du jo kanskje ta en seriøs titt på livet ditt. Vil du ikke bli gammel? Egentlig ikke. Hadde vært greit nok å dø når jeg er ferdig med å studere og må begynne å finne meg jobb og bli voksen og sånn. Når moroa er over. Jeg spiser da heller ikke fisk. Jeg vil, men liker det bare ikke. Er jeg barnslig? Nei, du er ikke barnslig. Du er flink pike
Nora90 Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 Er ikke fiskepinner fisk? Omg O.o . Hva er det da ? Det er masse mel, og masse "ikke-fisk"... Egentlig ikke.Hadde vært greit nok å dø når jeg er ferdig med å studere og må begynne å finne meg jobb og bli voksen og sånn. Når moroa er over. Vil du ikke bli bestefar? Nei, du er ikke barnslig. Du er flink pike
Datasmurf Skrevet 19. april 2008 Skrevet 19. april 2008 For å bli bestefar må jeg først finne meg noen å få unge med. Og så langt ser ikke det ut til å lykkes noe særlig.
Anbefalte innlegg