Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Få noen nye venner kanskje? Må i alle fall være kjipt å ha 0 venner som liker samme musikken som deg... :dontgetit:

Derfor har jeg forumet :D

Skrevet

God dag :) I dag føler jeg meg flink. Stod opp kl 8 :) Har vært på jobb og gått tur med hunden. Jeg burde sette meg ned med matta, men jeg har så lite lyst.... Hva skjer her?

Skrevet
God dag :) I dag føler jeg meg flink. Stod opp kl 8 :) Har vært på jobb og gått tur med hunden. Jeg burde sette meg ned med matta, men jeg har så lite lyst.... Hva skjer her?

Minst mulig som vanlig. Sitter og prøver å overtale meg selv til å gå ut og gi bilen en ordentlig omgang med svamp og støvsuger. Har ikke vasket den ordentlig innvendig siden i høst.

Skrevet

Kjenner en som selger billetten sin, send meg pm så jeg husker på å spørre han, hvem enn det var som skulle ha Metallica stuff.

Skrevet
Minst mulig som vanlig. Sitter og prøver å overtale meg selv til å gå ut og gi bilen en ordentlig omgang med svamp og støvsuger. Har ikke vasket den ordentlig innvendig siden i høst.

Huff da, da synes jeg du burde gå ut å vaske den :p

Skrevet

Gud dag, gud dag! Gjett hvem som har massør på besøk! :D

Har folk en fin dag, eller er de ute og nyter sola og leker anti-nerd, og har det direkte grusomt?

Skrevet

God ettermiddag folkens.

Jeg er bare så super trøtt om dagene så jeg har sovet en stund på sofaen, nå er jeg kjempe sulten men må vente te sambo kommer hjem pluss jeg aner ikke hva jeg skal lage

Skrevet (endret)

Vanskelige regler må jeg si.

Jo med aktiv man er, jo dummere ser det også ut til at man er.

Brbr kebablolz snart

Endret av chokke
Skrevet
God ettermiddag folkens.

Jeg er bare så super trøtt om dagene så jeg har sovet en stund på sofaen, nå er jeg kjempe sulten men må vente te sambo kommer hjem pluss jeg aner ikke hva jeg skal lage

Er det ikke viktig at du eter sunt og masse omega-3 nå som du er gravid?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...