Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei

Mener å huske at jeg leste et sted at Diskusjon.no (denne siden altså) var Norges nest største forum. Noen som vet hva det største er?

Kan jo være jeg som husker feil...

Skrevet

Sjekket så vidt innom VG Debatt nå, gikk inn på en tilfeldig tråd, og emnetittelen var som følger:

DET VAR PÅ TIDE!!!!

På dette forumet ville den tittelen blitt slakta, skutt, hengt og brent.

Heia diskusjon.no

For et rotete forum det var på VG

Skrevet

Om man avtaler å grille litt og ta et par øl med Nyhus og Bazukh på St. Hanshaugen, vil man i de fleste tilfeller ende opp rimelig surrete hjemme på Bjølsen, med et par øl for mange på samvittigheten.

Lenge leve "holde-seg-våken-fordi-verden-går-veldig-fort-rundt-om-man-lukker-øynene"-problemet.

Skrevet
Sjekket så vidt innom VG Debatt nå, gikk inn på en tilfeldig tråd, og emnetittelen var som følger:

DET VAR PÅ TIDE!!!!

På dette forumet ville den tittelen blitt slakta, skutt, hengt og brent.

Heia diskusjon.no

For et rotete forum det var på VG

Om et par år vil du se den samme tråden her på "diskusjon.no", bare med en annen og mer beskrivende tittel. Fem år frem i tid vil diskusjon.no ha samme innholdsmessige kvalitet som VG debatt, den eneste forskjellen vil være at vi på diskusjon har ryddigere og mer beskrivende emnetitler. Merk mine ord.
Skrevet
God morgen folkens.

Enda en nice dag ute i sola på meg :D skal lage grafitti på en russbil ellerno, og skate.

Enda en nice dag inne for meg

Skal slappe av

Også skal jeg spille poker i kveld :)

Skrevet

DNFK er død. RIP.

Jaja.

SOL UTEEEEE! SOL INNEEEEEEE! SOL I HJEEERTEEEEET! SOL I SIIIIINNEEEEET! *hyle med på sangen som spilles på repeat inni hodet mitt*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...