Eplefe Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Nesting In urban and suburban areas, Rock Pigeons nest on a variety of covered, flat surfaces, including ledges and beams in bridges and buildings. In natural areas, they nest on sheltered cliff-ledges. Pairs may form long-term bonds. The male supplies nesting material, and the female builds the nest, a platform of twigs and grass. Nest sites are used repeatedly and nesting material is added for each new brood. A pair may raise 5 or more broods a year. Both parents incubate the 2 eggs for 16-19 days, and both feed the young 'pigeon milk," a protein and fat-rich liquid produced in their crops. At about 4 weeks of age, the young leave the nest.
Llandari Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Who cares. Duer er bare i veien uansett. Driter gjør de også, helst der de ikke burde...
Demantios Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Sexy skapninger det der XD Dem var jo søte da
b-real Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) Bedre med duer på taket en måser/kråker. Det er faenskap som skulle ha vært utryddet for lenge siden. Due...melk? Endret 15. april 2008 av b-real
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Due...melk? Jepp. Duer mater ungene sine med noe vi kaller duemelk. Den er full i proteiner og fett. Bra for en duebabymage.
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Neeei, tror ikke det er det, ser du. Nå kan jeg sikkert stikke opp i duekleiven til naboen og prøve å melke noen av dem og sende en prøve nordover. Men da må jeg stå opp.
b-real Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Da må du stå opp? Liek what? Ikke skole/jobb i dag?
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Da må du stå opp? Liek what? Ikke skole/jobb i dag?Vi hadde visst arbeidsøkt før tentamen i matten. Og jeg fant ut at. Øh. Vel. Jeg vil heller pugge til norsktentamen i morgen.
Llandari Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Jeg har kjøpt eple. Det er sjeldent, det. Nam! Eple er nam. Bare så synd halsen min ikke mener det samme. Den har det nemlig med å hovne opp
Den store P Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 (endret) Gjett hva jeg skal imorra Eplefe! Endret 15. april 2008 av Den store P
j-- Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Utflod.. Pix, plox? Jeg har kjøpt eple. Det er sjeldent, det. Nam! Eple er nam. Bare så synd halsen min ikke mener det samme. Den har det nemlig med å hovne opp Japp, eple er nam. Men veeldig sjeldent at jeg kjøper det. Og om jeg først kjøper, kan det ikke ha noen flekker på seg. Det jeg har nå vasket jeg i vasken for at det skulle være rent ^_^
j-- Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Ta bilde av din egen utflod Hilde88!!! Sorry, men jeg har ingen. Jeg er nemlig perfekt =) Kan jeg få bilde av lemmet ditt?
b-real Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Hvis en skal ha epler så skal de være sure. Fryktelig sure og fast i "kjøttet". Sånne vasne epler fordrar jeg ikke. Nei da takker en seg heller til Pærer 8) Jizzz..hva var det med fjortistilstandene her da?
Eplefe Skrevet 15. april 2008 Skrevet 15. april 2008 Gjett hva jeg skal imorra Eplefe! Hva da, Paala?`
Anbefalte innlegg