Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Faen! Sist jeg sjekka var det 1-1. Jeg håpet Gunners ville knuse 'pool, for farfar sin del. :<

Men bah, gjett hvem som blør igjen :p

Fulgte pappas råd med å klemme igjen neseborene i 5-10 minutt. 15 minutt senere og det blødde enda, så nå har jeg masse bomull i venstre nesebor og føler ikke så mye for å sove lenger.

Kos :love:

Skrevet

Tja, si ikke det. Det er noe homoerotisk over det hele.

22 voksne menn som springer rundt i tettsittende drakter og bruker ei teit lærkule som en unnskyldning til å skli inn i hverandre bakfra og slikt.

Kews?

Pappa er lege, Lars.

Mamma også. Og farmor og farfar. Og farfars brødre og deres koner og barn osv osv osv.

Skrevet

Jeg er absolutt ikke noen fotballfan, men jeg var på besök hos en venninne. En kompis av meg ble med for å se fotballkampen der, så blikket mitt vandra nå og da..fikk med meg hva resultatet ble da. :) Jeg skjönner ikke fotball; om man er mann, så krever så og si alle menn at man MÅ se på fotball, at det er mandig!

De få gangene jeg nyter fotball er om Norge spiller mot et eller annet land, det kan väre morsomt. Jeg husker da Norge vant over Brasil en gang på slutten av 90-tallet. Det var underholdende, men det er mitt eneste gode fotballminne.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...