Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ikke første gangen heller.

På Storåsfestivalen for noen år siden, vandra jeg bort fra campen for å pisse og på vei tilbake ble jeg intercepta av ei jente på 12-13 år som lurte på om jeg ikke var "mister sjurvaage.com". Jeg bekrefta og hu lurte på om jeg ikke ville bli med tilbake til campen hennes, jeg ble med av en eller annen grunn og ble møtt av det som viste seg å være fanklubben min.

En gjeng små jenter og gutter på 11 til 15 år som var blodfans av meg, hjemmesida mi, bildene og diktene mine.

En av guttene gikk ned på kne og tilba meg og kysse føttene mine.

Jeg skreik ut og sprang tilbake til campen og gjemte meg i teltet mitt.

Jeg har aldri vært så creeped out i edru tilstand før, ikke engang etter fester hvor jeg ikke husker noe / hvor jeg husker alt jeg gjorde.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor blander alltid folk kjærlighet og seksualitet sammen...?

Fordi jeg synes det passer ganske greit sammen?

Skrevet
Hvorfor blander alltid folk kjærlighet og seksualitet sammen...?

Det spør jeg meg om også. De to tingene trenger jo ikke ha noe med hverandre å gjøre. Man kan ha sex uten å elske noen og man kan elske noen uten å ha sex.

Blir litt som diskusjonen rundt bildene til Jock Sturges som raste på politikk-forumet. Enkelte der nektet å innse at selv om noen er nakne på et bilde så trenger det ikke ha noe med sex å gjøre.

Folk vil absolutt blande inn sex i alt for tiden virker det som.

Skrevet
Det er ikke første gangen heller.

På Storåsfestivalen for noen år siden, vandra jeg bort fra campen for å pisse og på vei tilbake ble jeg intercepta av ei jente på 12-13 år som lurte på om jeg ikke var "mister sjurvaage.com". Jeg bekrefta og hu lurte på om jeg ikke ville bli med tilbake til campen hennes, jeg ble med av en eller annen grunn og ble møtt av det som viste seg å være fanklubben min.

En gjeng små jenter og gutter på 11 til 15 år som var blodfans av meg, hjemmesida mi, bildene og diktene mine.

En av guttene gikk ned på kne og tilba meg og kysse føttene mine.

Jeg skreik ut og sprang tilbake til campen og gjemte meg i teltet mitt.

Jeg har aldri vært så creeped out i edru tilstand før, ikke engang etter fester hvor jeg ikke husker noe / hvor jeg husker alt jeg gjorde.

Sikker på at du ikke drømte? :p

Skrevet (endret)

oldboy

Fordi du elsker den du knuller eller knuller den du elsker eller laters som om du elsker den du knuller. Hvis du knuller da :p Shit jeg brukte knulle fem ganger nå ! :dribble:

Endret av Addan
Skrevet

Det er klart det er delte(og sterke) meninger om seksualitet og kjærlighet, men min oppfatning er at de ikke nødvendigvis trenger å ha noe med hverandre og gjøre.

Skrevet
Det er klart det er delte(og sterke) meninger om seksualitet og kjærlighet, men min oppfatning er at de ikke nødvendigvis trenger å ha noe med hverandre og gjøre.

Ja... man kan jo for eksempel drømme om å knulle noen man har kjærlighet for.

Skrevet (endret)

@Datasmurf:

Da kan du ta enda en tur ut OG skrive liste over hva du skal gjøre så du husker det. :wee: imorgentidlig sharp. KLÆR PÅ OG UT i ute.

Endret av Knut Erik
Skrevet (endret)

Sexpai, sexbesøk, gruppesex, sexkjøring, sexkosing, sexfeil, sexmishandlet, sexmisbrukt, sexduo... the possibilities are endless!

orddeling f t w?

Foreldre.. jippi..

/emocut /emoklær /rømmehjemmefra

Når vil du ha den fantaen?

Endret av Riot™
Skrevet
Sexpai, sexbesøk, gruppesex, sexkjøring, sexkosing, sexfeil, sexmishandlet, sexmisbrukt, sexduo... the possibilities are endless!

orddeling f t w?

*føle seg truffet*

Skrevet

orddeling f t w?

*føle seg truffet*

Ironisk nok, så var nicket ditt insipirasjonen til innlegget mitt.

Skrevet

orddeling f t w?

*føle seg truffet*

01293-3.jpg

Spot on :D

Skrevet
Jojo. Det er en annen sak.

Samt litt for mye ting jeg ikke trengte, og glemte et par ting som jeg virkelig trengte.

De overlever du uten. Jeg kan godt tvinge deg av gårde i morgen og. :p

Skrevet
Ironisk nok, så var nicket ditt insipirasjonen til innlegget mitt.
DAMN YOU!

Spot on :D

Jeg har ikke så mørkt hår! og kan forestille meg at sjokoladekaker er berde ;)

*deja wu*

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...