:---{D Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Må innrømme at stemningen i det siste her har vært lettere anspent. Vi får prøve å snu det. Hvordan har helgen din vært? Gjort noe hyggelig? Joa. I går var jeg på konsert med LAN-Ida. Det var skikkelig trivelig. Der da?
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Joa. I går var jeg på konsert med LAN-Ida. Det var skikkelig trivelig. Der da?Gårsdagen var en utrolig fin dag egentlig. Begynte med litt stress. Måtte rydde før fatters kom hjem fra Kongo, men med anlegget på full guffe var det unnagjort på kort tid. Så tok jeg med meg mp3-spilleren og rusla litt rundt. Satt nede på kaia i Langesund i det fine været og bare NØT den gode vårfølelsen mens jeg tok innover meg alle inntrykkene. Slike dager er herlige.
Skarstard Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Er Christian Bale tøffere enn toget? Mye mulig. Se filmen hos Youtube
Olum Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Nå er det ordentlig drittvær. Vind og regn. Da holder man seg inne og ser på fotball og prater med dere.
Eplefe Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Her er det sol og herlig vær. Men jeg er fortsatt dødssliten etter kattehuset, pluss at jeg har vært ute og vandret en god del timer, så jeg orker ikke gå ut før solen går ned.
Espen pai Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Her er det sol og herlig vær. Men jeg er fortsatt dødssliten etter kattehuset, pluss at jeg har vært ute og vandret en god del timer, så jeg orker ikke gå ut før solen går ned.Sol i Bergen? Verden går under!!!
L4r5 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Her er det sol og herlig vær. Men jeg er fortsatt dødssliten etter kattehuset, pluss at jeg har vært ute og vandret en god del timer, så jeg orker ikke gå ut før solen går ned.Sol i Bergen? Verden går under!!! Tilfeldig? Neppe..
Riot™ Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Vært ganske varmt her i Bergen de siste dagene. T-skjorte mens man sitter på Bocca. woot In other news, jeg kjeder LIVET av meg...
b-real Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Jah...da var enda en dag snart forbi. Nå er det bare 2 timer igjen og har intet å gjøre så..yaaaay. H*n har lagt seg og avløsningen kommer ikke før klokka 22. Har fått flyttet alt av møbler i dag, tok ufattelig mye mer tid en det jeg trodde det skulle gjøre så det endte med at fattern ble vaskende i kåken mens jeg og en kompis av meg tok møblen. Har litt dårlig samvittighet for at han måtte vaske den svinestien mens jeg tok møblene, men jeg trodde at jeg måtte bli ferdig til søndags kveld. Så når vi er nesten ferdig, eller må avslutte så står husverten ute å røyker og sier at det går greit at jeg kan gjøre meg ferdig på mandagen. Bare evig taknemlig for ellers måtte jeg ha gått opp til kåken etter jobb og vaske i mørket, er ikke strøm i den faens kåken heller så.
Underpants Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 I morra er det jobb klokka 6 Someone shoot me. Det er da bedre å dra på jobb klokka seks, enn å få tornebuskevekst i stumpen?
Piratpjokken Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 I morra er det jobb klokka 6 Someone shoot me. That could be arranged *gni seg i hendene mens jeg flirer hysterisk og ondt*
edge Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Får se på den lyse siden - er ferdig 1400 Imens får man sitte å kose seg på youtube: http://youtube.com/watch?v=AwOMAXCI-tM
dysfunctional Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 I morgen skal jeg på jobb. Jobbet 5 dager på rad nå, wuhu. $$$$ !
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Har heldigvis seindag imorger. Jobb klokken 9, noe som er meget bra ved tanke på at det ble en *todagers* i helga (Dvs fest fredag og lørdag til sent på søndag)
Kibs Skrevet 6. april 2008 Skrevet 6. april 2008 Jeg er kvalm og har hodepine igjen. Er tredje gang denne uka.
Anbefalte innlegg